ضیافت افطاری که با نظم و آراستگی، کام خبرنگاران را شیرین کرد

گردآوری شده در گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری ممتازنیوز

ضیافت افطار خبرنگاران، شب قبل؛ ۱۵ مردادماه در تالار وحدت و با میزبانی مثال زدنی و قابل تقدیر معاونت امور هنری ارشاد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ممتاز به نقل از هنرآنلاین، در دنیای امروز وجود خبرنگار یکی از ضروریات تأمین محتوای رسانه‌ها محسوب می‌شود و روز خبرنگار نیز باید در شأن این قشر مهم برگزار شود.

خوشبختانه شب قبل و با تلاش و همت روابط عمومی معاونت امور هنری ارشاد اتفاقاتی خوبی برای اصحاب رسانه رقم خورد.

ضیافت افطاری که در آستانه روز خبرنگار، با نظم و آراستگی مثال زدنی و قابل تقدیر برگزار شد و کام تمامی خبرنگاران دلسوز و زحمتکش عرصه فرهنگ و هنر را شیرین کرد.

حتی در بحث اهدای هدایای خبرنگاران هم احترام جایگاه رسانه‌ها به نحوی شایسته و با تدابیر اندیشیده شده از سوی همکاران روابط عمومی معاونت امور هنری ارشاد حفظ و خبرنگاران با لبخند رضایت ضیافت افطار را ترک کردند.

خبرگزاری هنر ایران به نیابت از سایر اصحاب رسانه در حوزه فرهنگ و هنر که مهمان این افطاری پرشور شدند تلاش بی وقفه دست‌اندرکاران برنامه شب قبل را ارج می‌نهد.

امید است از این پس دیگر برگزار کنندگان برنامه‌های ویژه مراسم افطار و ضیافت‌های مختص خبرنگاران اینچنین به صیانت از جایگاه والای اصحاب رسانه این مرز و بوم توجه کرده و نحوه میزبانی شب قبل را الگوی عملی خود قرار دهند.

انتهای پیام/۵۲/۵۳
 


آخرین خبرها
ماخذ: هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.