ضیافت مهر ماه موسیقی ایرانی در تالار وحدت

گردآوری توسط گروه موسیقی ممتازنیوز

با طنین انداز شدن نوای سازهای موسیقی ایرانی در تالار وحدت، دوستداران و اهالی موسیقی در مهرماه با برنامه‌های متنوعی روبرو خواهند شد.

به گزارش هنرآنلاین؛ همزمان با آغاز فصلی نو ، فصل تازهی نیز در موسیقی اصیل ایرانی آغاز می گردد و در اولین ماه فصل پاییز تالار وحدت میزبان اساتید و هنرمندان بزرگ کشور است.

علیرضا قربانی سوم مهر آغاز کننده کنسرت های این ماه است و قطعات آلبوم حریق خزان و چند قطعه تازه از ساخته های مهیار علیزاده را اجرا می کند. این کنسرت در روزهای ۳، ۴ و ۵ مهرماه ساعت ۱۸:۱۵ و روزهای ۷ و ۸ مهرماه ساعت ۲۱ در تالار وحدت برگزار می گردد.

در همین بین گروه موسیقی “لیان” حال و هوای بوشهر را به تالار وحدت می آورد. روزهای ۴ و ۵ مهر محسن شریفیان به همراه گروهش قطعاتی از آلبوم “دینگومارو” را به خوانندگی آکا صفوی هر شب ساعت ۲۱ اجرا می کند.

اجرای بعدی به نمایش موزیکال اختصاص داده شده است. این نمایش با نام “اشک ها و لبخندها” کاری از آنسامبل اپرای تهران به سرپرستی هادی قضات است که روزهای ۹، ۱۰ و ۱۱ مهرماه ساعت ۲۱:۳۰ در تالار وحدت به اجرا می پردازند.

در بین شلوغی اجرای بزرگسالان، کودکان نیز وارد شده اند و روزهای ۱۰، ۱۱ و ۱۲ مهر را در تالار وحدت به خود اختصاص داده اند. گروه موسیقی کودکان “ایران زمین” به سرپرستی سودابه سالم دهم و یازدهم ساعت ۱۷ و دوازدهم ساعت ۱۵ به اجرا می پردازند.

گروه “پارس” به سرپرستی ناصر نظر از ۱۵ تا ۱۸ مهرماه ساعت ۱۷ مهمان تالار وحدت است و کنسرت خود را تقدیم علاقمندان می کند.

کنسرت گروه “قمر” به سرپرستی نوید دهقان و خوانندگی امیر محمد تفتی ۱۷ و ۱۸ مهرماه ساعت ۲۱:۳۰ در تالار وحدت برگزار می گردد و در آن سازهای کوبه ای تازهی را معرفی می کنند.

کنسرت گروه “سرو آزاد” با یک شب اجرا در تالار وحدت میزبان علاقمندان خود می گردد. این گروه به سرپرستی مجید درخشانی و خوانندگی وحید تاج نوزدهم مهرماه ساعت ۲۱:۳۰ به اجرا می پردازد.

اجرای بعدی توسط گروه کر فیلارمونیک به رهبری علیرضا شفقی نژاد از ۲۳ تا ۲۵ مهرماه ساعت ۲۱:۳۰ در تالار وحدت انجام می گردد.

روزهای ۲۶ و ۲۷ مهرماه نیز گروه “خنیا” به سرپرستی پری ملکی در ساعت ۲۱:۳۰ میزبان علاقمندان خود است.

در پایان این ماه نیز کنسرت دف و نی بیژن کامکار به تالار وحدت می آید. در این کنسرت که بیژن کامکار خواننده آن است، سازهایی نظیر نی، دف و سازهای کوبه ای وی را همراهی می کنند. این کنسرت ۲۹ و ۳۰ مهرماه ساعت ۲۱:۳۰ در تالار وحدت برگزار می گردد.


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.