طائب: هدف دشمن جداکردن دین از سیاست است

۲۸اردیبهشت،

ta.jpg

رئیس قرارگاه عمار گفت: باید هوشیار باشیم که دشمنان دین ما را از سیاست‌مان جدا نکنند، زیرا تنها هدف آن‌ها همین است.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه فارس، حجت‌الاسلام مهدی طائب، در نشست بصیرت‌افزایی روحانیان در تحقق حماسه سیاسی، گفت: باید کسی را به‌عنوان رئیس جمهور نظام جمهوری اسلامی انتخاب کنیم که توانایی سپردن این نظام به‌دست صاحب اصلی آن یعنی امام زمان(عج) را داشته باشد.

طائب با بیان این‌که حماسه یعنی استفاده از استعدادهای خارج از قواعد تعریف شده، خاطرنشان کرد: زمانی‌که مقام معظم رهبری سال را به نام حماسه سیاسی نامگذاری کردند یعنی باید در تمامی ابعاد حماسه ایجاد کرد.

وی با تصریح این‌که حماسه یعنی عاشورا و این‌که امام حسین(ع) اسلام را تنها با وجود چند نفر نجات داد، خاطرنشان کرد: روحانیان باید تلاش کنند تا با ترغیب مردم، مقدمات حضور حداکثری آنان در انتخابات و خلق حماسه سیاسی را فراهم آورند.

طائب با تأکید بر لزوم خلق حماسه اقتصادی، گفت: جهت خلق حماسه اقتصادی نیز باید تلاش کنیم و مردم را تنها به این دل‌خوش نکنیم که مشکلات اقتصادی پایان می‌یابد، بلکه باید ترغیب کنیم که با وجود مشکلات اقتصادی، حماسه خلق کنیم.

رئیس قرارگاه عمار با تاکید بر این‌که اقتضائات و الزاماتی سبب می‌شود که مقام معظم رهبری هر سال را به یک عنوان، نامگذاری کنند، معظم‌له را ادامه‌دهنده راه امام راحل(ره) دانست و تاکید کرد: امام راحل(ره) سه برنامه برچیدن بساط سلطنت، تحقق جمهوری اسلامی و رساندن پرچم نظام اسلامی به‌دست امام زمان(عج) را در سرلوحه کارهای خویش قرار داده بودند.

طائب بابیان این‌که در نظام جمهوری اسلامی، ولی فقیه،‌ طلاب و روحانیان همه سربازان امام زمان(عج) می باشند و باید مقدمات ظهور آن حضرت را فراهم کنند، تصریح کرد: جهت ظهور امام زمان(عج) باید هم نیرو برای آن حضرت آماده کنیم و هم موانع را از میان برداریم و نظام سلطه در دنیا را بشکنیم.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.