طائر‌پور: دعا کنیم جشنواره فیلم فجر هر سال بهتر از سال قبل برگزار شود

۱۴ام بهمن ،

فرشته طائر‌پور تهیه‌کننده سینما با اشاره به برگزاری سی و یکمین جشنواره فیلم فجر به خبرآنلاین، گفت: «این دیالوگ که «جشنواره امسال یه جوریه» را هر سال می‌شنویم. به نظر من بهتر است مثبت‌تر فکر کنیم.»
 

او ادامه داد: «هر دوره از جشنواره فیلم فجر خصوصیات خودش را دارد و تمام این دوره‌ها فصل‌هایی از یک کتاب می باشند که باید خوانده شود. دعا کنیم هر سال جشنواره فیلم فجر بهتر از سال قبل برگزار شود.»

طائر‌پور که درافتتاحیه جشنواره سی و یکم فجر سیمرغ بلورین بهترین طراحی پوستر و سیمرغ بلورین بهترین آنونس را بصورت مشترک با نگار آذربایجانی برای فیلم «آینه‌های روبرو» دریافت کرد، در ادامه گفت: «امیدوارم مواد تبلیغی قبل از اینکه خودشان به جهت هنری مورد توجه قرار بگیرند، به خروجی آن‌ها توجه بیشتری شود. با این وضعیت نابسامان اکران اگر تبلیغ خوبی نداشته باشیم بسیار از فیلم‌های اکران می‌شوند و زمان اکران آن‌ها به پایان می‌رسد، بدون اینکه کسی خبردار شود که به نظر من عمدتا فیلم‌های اجتماعی دچار این اتفاق می‌شوند و نقش مواد تبلیغی در فروش فیلم تاثیر بسیاری دارد.»

این تهیه‌کننده سینما در ادامه دربارهٔ اکران فیلم «آینه‌های روبرو» در سایر کشور‌ها گفت: «در حال حاضر چند شرکت در خارج از کشور فیلم را برای نمایش و تکثیر می‌خواهند که در حال مذاکره با آن‌ها هستم.»
 

۵۸۲۴۷

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.