طالبی:در بازی با الغرافه بی‌نظم بودیم

۲۴م اسفند ،

فرشید طالبی در مورد شکست ۳ بر یک تیمش مقابل الغرافه قطر گفت: در نیمه اول آغاز خوبی داشتیم و بازی قابل قبولی را ارائه کردیم اما خودمان هم ماندیم چرا در نیمه دوم اینقدر بد و بی‌نظم بازی کردیم و با عملکردمان سبب شدیم چنین نتیجه‌ای رقم بخورد.

به گزارش فارس،وی در مورد عملکرد خوب سیسه و نِه‌ نِه دو بازیکن فرانسوی الغرافه اظهار داشت: این بازیکنان قراردادشان به اندازه بودجه یک باشگاه است اما آنها در نیمه اول هیچ کاری نتوانستند انجام بدهند و شرایط طوری بود که شهاب گردان حتی یک بار هم دچار مشکل نشده عملکرد بد خودمان در نیمه دوم بود که سبب شد بازی این نفرات هم به چشم بیاید.

طالبی در مورد دو صحنه بحث‌برانگیزی که سپاهانی‌ها اعتقاد به پنالتی داشتند و گلی که محمد غلامی به ثمر رساند و داور آن را مردود اعلام کرد گفت: هیچ وقت در مورد داوری صحبت نمی‌کنم اما واقعا این صحنه‌ها مشهود بود. شنیده‌ام باشگاه قصد دارد به خاطر این مسئله به مسئولان ای اف سی شکایت کند. متاسفانه ما در آسیا نفوذ نداریم و فقط در ایران است که زور ما به خودمان می‌رسد. در یکی از صحنه‌ها پنالتی کاملا محرز بود که داور نگرفت و برخی از کارشناسان می‌گویند گل محمد غلامی صحیح بوده است.

مدافع تیم سپاهان در مورد دیدار مقابل تراکتور‌سازی در هفته سی‌ام لیگ برتر اظهار داشت: بازی بسیار سختی در پیش داریم. همیشه گفته‌ام تیم‌های صدر‌نشین قهرمانی در مشتشان است و اگر قدر امتیازات را بدانند می‌توانند به این مهم برسند. شما دیدید که استقلال در دیدار مقابل تراکتور‌سازی توانست ۶ امتیاز کسب کند. آنها ۳ امتیاز از تراکتور‌سازی گرفتند و ۳ امتیاز هم خودشان بالا رفتند. جبران اشتباهات در این هفته‌های پایانی بسیار سخت است و فکر نمی‌کنم یک امتیاز این دیدار برای هیچ تیمی سود داشته باشد.

طالبی در مورد برگزاری دیدار جام حذفی مقابل استقلال در تاریخ ۱۰ فروردین سال ۹۲ عنوان کرد: این برنامه به شکلی است که همه به آن اعتراض دارند و حتی خود مسئولان استقلال نیز ناراحت می باشند. تنها موضوعی که این سال‌ها سبب شده فوتبال ایران را حفظ کنیم عملکرد تیم‌های باشگاهی در آسیا بوده است. دیدید که ذوب آهن و سپاهان توانستند به مقام نایب قهرمانی آسیا برسند. دیگر دیدگاه تبریز و اصفهان و تهران در آسیا وجود ندارد و تیم‌های ایرانی با پیشبند سپاهان ایران و استقلال ایران به میدان می‌روند.

وی افزود: باید شرایطی را به وجود بیاوریم تا نمایندگانمان با تمام قوا در میدان حاضر شوند. همیشه ایرانی‌ها دوست دارند مقابل تیم‌های عربستانی برنده شویم. خود من وقتی استقلال یا تیم ایرانی دیگری به مصاف یکی از نمایندگان عربستان می‌رود دوست دارم در آن دیدار به پیروزی برسم. این برنامه سبب می‌شود بازیکنان خسته و دچار آسیب‌دیدگی شوند. همیشه در برنامه‌ریزی ها دیدیم که سلامت بازیکنان برایمان اهمیتی ندارد.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.