طاهرخانی: عملکردم در سال ۹۱ رضایت بخش بود

۱فروردین ۱۳،

بازیکن ملی پوش تنیس روی میز ایران گفت: از ابتدای سال ۹۱ تصمیم گرفته بودم تا عضو تیم ملی بزرگسالان شوم که خدا را شکر محقق شد.

حمیدرضا طاهرخانی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران با بیان این مطلب افزود: من متولد سال ۶۹ هستم و از آنجا که زمان عضو تیم در تیم ملی امید به پایان رسیده بود عزمم را جزم کردم تا بتوانم به تیم ملی بزرگسالان تنیس روی میز راه یابم.

وی ادامه داد: همین موضوع انگیزه ای برای من شد تا تمریناتم را بیشتر کنم ضمن اینکه در رقابت های جام بین المللی فجر نتایج خوبی را کسب کردم و اعتماد به نفس من بالا رفت،‌رنکینگم در فدراسیون جهانی هم بسیار بار رفت.

طاهرخانی در خصوص شرایط تمریناتش گفت: تمرینات من در دو شهر قزوین یا شمال پیگیری می شود اگر در قزوین باشم حریفان تمرینی ام نعمتی، امینی و شیشه گرها می باشند در صورتی که شمال باشم با برادران عالمیان و میر الماسی تمرین می کنم و مشکلی از قطر حریف تمرینی ندارم.

بازیکن خوش آتیه تنیس روی میز کشورمان دربارهٔ تمرین در تیم باشگاهی اش بیان کرد: نفت سپاهان تیم بسیار خوبی است و کادر مجربی دارد در لیگ امسال هم حضور پیشکسوتانی مانند مجید احتشام زاده و محمدرضا نعمتی و مربی خوب تیم صمد تدبیری از نکات مثبت تیم ها بود ما تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم اما فکر می کنم که در لیگ امسال بدشانسی آوردیم و نتوانستیم نتایج مطلوبی بگیریم.

حمیدرضا طاهرخانی در رقابت های انتخابی تیم ملی تنیس روی میز موفق شد به عنوان نفر سوم به عضویت تیم ملی بزرگسالان در آید و جواز حضور در مسابقات جهانی فرانسه را کسب کرد.

 وی دربارهٔ این مسابقات و غیبت چند بازیکن گفت: رقابت های انتخابی تیم ملی سطح خوبی داشت و خوشبختانه من هم خوب کار کردم و توانستم نتیجه بگیرم افشین نوروزی به دلیل محرومیت این مسابقات را از دست داد و محرومیتش دیر بخشیده شد به طور حتم وی یکی از مدعیان اصلی بود محمدرضا اخلاق پسند هم بازیکن با تجربه و خوبی است که مصدومیت دلیل انصرافش شد اگر اخلاق پسند بود کار را برای سایر بازیکنان سخت می کرد اما به هر حال این اتفاق ها افتاد و رقابت های اینگونه برگزار شد.

وی با اشاره به رقابت های جهانی فرانسه در خصوص این پیکارها گفت: در صحبت هایی که با احمد جعفری پور مربی تیم ملی داشتیم قرار است چند مرحله اردو داشته باشیم که به احتمال زیاد یکی از آنها در کیش است و در اردوی برون مرزی یا در اتریش یا در مجارستان را در پیش داریم مسابقات جهانی رقابت های سختی است و من به عنوان یکی از نمایندگان ایران سعی می کنم با تمرین زیاد و آمادگی کامل در رقابت ها حاضر شوم و بتوانم نماینده شایسته ای برای کشورم باشم./آق


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.