طاهری: دولت حزب اللهی و جوان بر سرکار خواهد آمد

یک عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با اشاره به تمایل مردم در انتخاب رییس دولتی جوان و حزب اللهی در انتخابات گفت: پیش بینی می کنم یک دولت با یک کابینه حزب اللهی و جوان شانس پیروزی بیشتری در انتخابات خواهد داشت.

مصطفی طاهری در گفت و گو با ایسنا، در ارزیابی از فضای انتخاباتی کشور  با ابراز امیدواری نسبت به حضور پرشور مردم در انتخابات اظهار کرد: بر اساس تجربه ای که این سال ها داشتیم مردم در مقاطع مختلف در صحنه به خوبی حضور داشتند و امیدوارم این بار هم شاهد یک حضور حداکثری باشیم.

وی درباره چالش های پیش روی انتخابات نیز گفت: یکی از مسائل، کرونا است که ممکن است در انتخابات تاثیر داشته باشد، موضوع دیگر بحث ناکارامدی دولت فعلی است که در حل مشکلات معیشتی، سیاسی و فرهنگی در بسیاری از مقاطع نتوانست به شعارهایی که داشت عمل کند و موجب شد مردم بی اعتماد شوند، این موارد را موانعی می بینم که ممکن است در حضور مردم مقداری تاثیر بگذارد.

نماینده مردم زنجان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در انتخابات های گذشته شاهد بودیم کاندیداها برنامه و راهکارهای حل مسائل را زودتر از این ها برای مردم تشریح می کردند.

طاهری گفت: در این دوره جریان حزب اللهی و جهادی و دولت حزب اللهی جوان بر سر کار خواهد آمد و پیش بینی می کنم یک دولت با یک کابینه حزب اللهی و جوان شانس پیروزی بیشتری در انتخابات خواهد داشت.

انتهای پیام

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.