طبل توخالی فتنه با حماسه ۹ دی در هم شکست

۷ م دیماه ،

معاون سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق (ع) گفت: حضور خودجوش مردم در حماسه ۹ دی توطئه فتنه‌گران را هم کوبید و بر همگان ثابت کرد که این جریان طبل تو خالی بیش نیست.

محمدمیثم نداف‌پور؛ معاون سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق (ع) در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران؛ با اشاره به بزرگداشت حماسه ۹ دی ماه اظهار داشت: انتخابات سال ۸۸ با حضور ۸۵ درصدی مردم در تاریخ ایران بی‌سابقه بود، اما اعتراضات به نتیجه انتخابات و طرح تقلب در آرای مردم از سوی برخی اشخاص داخلی و خارجی، فضای کشور را چند ماه آشفته و درگیر کرد. 

وی با بیان اینکه فتنه ۸۸ از سوی اپوزیسیون برنامه‌ریزی شده بود، تصریح کرد: جورش سوروس در مورد انقلاب‌های مخملی یک دستورالعمل ۱۹۸ ماده‌ای دارد که ۱۰۰ مورد آن‌ها در جریان فتنه اجرا شد.

معاون سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق (ع) ادامه داد: ملت و دانشگاهیان در برابر اقدامات فتنه گران دچار شک و شبهه بودند اما گذشت زمان و توهین‌های آن‌ها علیه ارزش‌های انقلاب و روز عاشورا، هویت اصلی این جریان را برای همگان آشکار ساخته و با برکت امام حسین (ع) در ۹ دی توانستند پاسخی دندان‌شکن به مخالفان نظام و انقلاب دهند و آن‌ها را سرجایشان بنشانند. 

نداف‌پور با اشاره به نقش دانشگاهیان در آن دوارن تصریح کرد: جریان فتنه به صورت پیش‌بینی نشده رخ داده و دانشگاهیان را غافلگیر کرده و عدم برگزاری کرسی‌های آزاد اندیشی و فقدان فضای گفتگو سبب شد تا دانشگاه نتواند به راحتی و در زمان کمتری جریان خاکستری را که با ادعاهای تقلب دچار شبهه شده بودند را اقناع کند. 

وی افزود: با گذشت زمان بدنه جریان فتنه از هم پاشیده و همه آن‌ها متوجه شدند که این جریان طبل توخالی بیش نیست. 

معاون سیاسی  بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق(ع) در پایان خاطرنشان کرد: شاید در ابتدا تفکر فتنه تا حدودی در میان دانشگاهیان نفوذ کرده بود اما آگاه شدن آن‌ها و اقدامتشان در ۱۶ آذر سال ۸۸ نطقه عطفی در جریان دانشجویی بوده که با وارد شدن حزب الله در صحنه، دوباره بر همگان ثابت شد که جریان دانشجویی همچنان پای‌بند به آرمان‌ها و ارزش‌های نظام و انقلاب اسلامی است.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.