طبیبی:مقصر اصلی باخت من هستم

۰۲م آذر ،

احسان طبیبی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس پس از دیدار تیم‌های ملی حفاری و شهرداری بندر عباس که با نتیجه ۳ بر یک به سود بندر عباسی‌ها خاتمه یافت، اظهار داشت: وقتی یک تیم شکست می‌خورد همه تیم کم کاری کرده و مقصر است ولی با توجه به اینکه در این بازی، من جانشین سرمربی بودم، مقصر اصلی نتیجه نگرفتن تیم، خودم هستم.

وی افزود: بازی دو نیمه کاملا متفاوت داشت، در نیمه اول ما در حد و اندازه خودمان ظاهر نشدیم و بازی ضعیفی ارائه دادیم ولی نیمه دوم، نیمه حفاری بود ولی با وجود اینکه حمله‌های خوبی ترتیب دادیم و موقعیت‌های زیادی داشتیم نتوانستیم بازی را مساوی کنیم و در دقیقه ۹۴ بود که گل سوم را هم خوردیم.

مربی تیم ملی حفاری دربارهٔ ارنج کردن تیم در غیاب ناصر مطلق سرمربی تیم ملی حفاری تصریح کرد: سرمربی تیم به دلیل فوت پدرش نتوانست در این بازی روی نیمکت بنشیند و امروز من و دیگر مربیان تیم سعی کردیم بهترین گزینه‌ها را با توجه به شرایط حریف انتخاب کنیم.

طبیبی دربارهٔ صحنه مشکوک به پنالتی در اوایل نیمه اول گفت: توپ یکی دو متر داخل محوطه جریمه بود و زمانی که داور خطا را پشت هجده قدم گرفت واقعا شوکه شدیم، این تصمیم داور یک اشتباه فاحش بود ضمن اینکه، بازیکنان ما جوان و کم تجربه می باشند و این مسائل بر روحیه آن‌ها تاثیر زیادی دارد و بازگشت به بازی برای آن‌ها سخت است.

وی در ادامه اضافه کرد: در وقت اضافه نیمه اول هم یک توپ بود که همه بازیکنان ما که در محوطه جریمه بودند می‌گفتند از خط رد شد ولی داور چیز دیگری تشخیص داد، این مسائل در نتایج تاثیر گذار است و با یک اشتباه ممکن است نتیجه یک بازی کاملا برعکس شود.

طبیبی تاکید کرد: حالا که بازیکنان زیبا بازی می‌کنند و باشگاه‌ها زحمت می‌کشند، داوران هم تلاش بیشتری کنند که کمتر اشتباه فاحش کنند.

وی اظهار کرد: کمک داور بازی در یک نیمه دو بار به اشتباه به ضرر ما پرچم زد و ما روی همین اشتباهات بود که دو گل خوردیم و در آن شرایط برگشت تیم به بازی خیلی مشکل بود.

مربی ملی حفاری افزود: با این حال من هنوز می‌گویم که در این بازی مقصر اصلی شکست من بودم و از هواداران به خاطر این شکست خانگی عذر خواهی می‌کنم و اطمینان می‌دهم که مجموعه تیم و بازیکنان ‌‌نهایت تلاششان را در بازی انجام دادند و این من بودم که نتوانستم از داشته‌هایم به نحو صحیح استفاده کنم.

در چارچوب رقابت‌های لیگ دسته یک فوتبال کشور عصر روز قبل در ورزشگاه نفت اهواز دو تیم ملی حفاری خوزستان و شهرداری بندر عباس رو در روی هم قرار گرفتند که نتیجه ۳ بر یک به سود تیم میهمان رقم خورد. بازی در نیمه اول ۲ بر صفر به سود شهرداری بندرعباس به پایان رسید. در نیمه دوم نتیجه تلاش‌های زیاد و حملات گسترده تیم ملی حفاری تنها به ثمر رسیدن یک گل از روی نقطه پنالتی بود. در لحظات پایانی بازی نیز، شهرداری از غفلت مدافعان جلو کشیده ملی حفاری ‌‌نهایت استفاده را کرد و با یک ضد حمله سریع گل سوم را وارد دروازه میزبان خود کرد.

گل‌های تیم شهرداری بندرعباس را پژمان شاهپری، شاهین مجیدی و محمد آقا محمدی به ثمر رساندند و تک گل ملی حفاری خوزستان را احمد داوودی از روی نقطه پنالتی وارد دروازه میهمان کرد. به این ترتیب ملی حفاری خوزستان همچنان با ۱۰ امتیاز همچنان در رده دوازدهم باقی ماند و شهرداری بندرعباس با کسب سه امتیاز، دو پله صعود کرد و در رده نهم جدول قرار گرفت.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.