طراحان دوخت و لباس وجدان کاری را فراموش نکنند

۰۵ تیرماه ۱۳،

گفت و گو با یک طراح دوخت لباس:

طراح دوخت و لباس کشورمان می‌گوید، بنیاد ملی مُد و لباس برای بهبود بخشیدن روابط بین طراحان دوخت و لباس و تولیدکنندگان پوشاک بسیار تلاش کرده است که این تلاش‌ها اینک به نتیجه‌های خوب مبدل شده است.

خدیجه صابری طراح دوخت لباس پیشکسوت کشورمان در گفت و گو با خبرنگار سرویس مد و لباس هنرآنلاین دربارهٔ طرح، مدل و رنگ مناسب لباس برای فصل تابستان گفت: سلایق و عقاید در نوع پوشش در هر جامعه ای با هر سبک و فرهنگی بسیار دیده می گردد و کشور ما نیز از این موضوع مستثنی نیست؛ بنابراین ما طراحان باید با توجه به داشتن تمامی مسائل کوچک و بزرگ طراحی لباس را بر عهده بگیریم و وجدان کاری را هرگز به دست فراموشی نسپاریم.

وی افزود: هر شغلی سختی های خاص خودش را دارد و مطمئنا شغل و حرفه طراحی لباس هم مانند سایر حرفه ها با سختی های خودش شغل شیرین و جذابی خواهد شد.

صابری همچنین مطرح کرد: تا چند سال قبل کسی به دنبال طراح لباس نبود و اهمیتی هم برای طراح لباس مخصوصا طراحان جوان قائل نبوده اند اما خوشبختانه در سال های اخیر شاهد پیشرفت و خلاقیت های بسیاری از سوی طراحان دوخت و حتی لباس داشته ایم و باید بگویم ما طراحان پیشکسوت هرگز کارها و زحمت هایی که مسئولان بنیاد ملی مد و لباس برای بهبودی روابط بین طراحان دوخت و لباس با تولیدکنندگان انبوه را فراموش نخواهیم کرد و همه ما امیدوار هستیم این جنب و جوش در این حوزه نوپا پایدار و جاودانه باشد.

این طراح پیشکسوت با اشاره به جشنواره بین المللی مد و لباس فجر بیان کرد: همه ما این جشنواره را به خوبی یاد داریم و مطمئن هستم در این جشنواره پر شور و نشاط اشخاص جامعه بیشتر از قبل به طراحان دوخت و لباس نزدیک و از سختی کار های آنها با اطلاع شدند.

انتهای پیام/۶۲
 


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.