طراحان پوستر سی‌و‌دومین جشنواره تئاتر فجر تقدیر شدند

فروردین ۱۴۰۳

با حضور مدیر کل مرکز هنرهای نمایشی/

مراسم تقدیر از طراحان پوستر سی و دومین جشنواره تئاتر فجر با حضور مدیر مرکز هنرهای نمایشی قادر آشنا، اسماعیل عالی زاد دبیر جشنواره، پیمان شریعتی و مهدی حاجیان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار تئاتر هنرآنلاین، مراسم تقدیر از طراحان پوستر سی و دومین جشنواره تئاتر فجر با حضور مدیر مرکز هنرهای نمایشی قادر آشنا، اسماعیل عالی زاد دبیر جشنواره، پیمان شریعتی و مهدی حاجیان امروز ۲۶ تیر ساعت ۱۰ برگزار شد.

در این مراسم اسماعیل عالی زاد بیان کرد: فعالیتهای انجام شده در بخش طراحی پوستر جشنواره هویت بخش فعالیتهای آینده خواهد بود، صبق فراخوان انتشار یافته در اسفند ۱۰۰ اثر به دبیرخانهئ جشنواره ارسال شد که بعد از کارشناسی و ارزیابی‌های به عمل آمده یک اثر بالاترین امتیاز را دریافت و برگزیده شد.

وی ادامه داد: طراحی پوستر جشنواره سی و دوم را عطیه اسدی ها و آرمین فراهانی به صورت مشترک انجام دادند، و امروز تقدیر از این دو جوان به عمل خواهد آمد.

در بخش بعدی طراحان پوستر در رابطه با این اثر توضیحاتی را ارائه کردند فراهانی بیان کرد: در طراحی پوستر از طرح دست استفاده شده که بعد از صورت بیانگر حالات انسانی است و استفاده از رنگ‌های مختلف در طراحی پوستر نشاندهنده مشارکت ملیت‌های مختلف است و طرح بته جقه در وسط تداعی کننده هویت ایرانی است.

فراهانی عنوان کرد: همچنین برای نشان دادن شعار جشنواره لگوی تئاتر برای همه جدا از سایر لگوها قرار گرفت.

مدیر مرکز هنرهای نمایشی نیز در این جلسه عنوان کرد: نیاز به این جلسه نبود ، این جشنواره متعلق به همه است و طبق فراخوان هر فردی با هر نگاهی می توانست این طراحی را انجام دهد و با این فرصت استعدادهای ناشناخته شناسایی می‌شوند.

آشنا بیان کرد: خوشحالم دو جوان دانشجوی معماری برگزیده این رقابت شدند.

در انتهای مراسم دو طراح پوستر جشنواره لوح تقدیر خود را از قادر آشنا دریافت کردند.

گفتنی است، سی و دومین جشنواره بین المللی تئاتر فجر از ۲۴ دی تا ۱۲ بهمن ماه – همزمان با هفته وحدت و ایام دهه فجر- برگزار خواهد شد.

گزارش تصویری مرتبط

انتهای پیام/۵۴/۵۳
 


آخرین خبرها
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.