طراحی دوربین,تصاویر پارانومیک ۳۶۰ درجه+عکس

شرکت اسکاتلندی NCTech نوعی دوربین جدید طراحی کرده که با فشار یک دگمه قادر به تهیه تصاویر پارانومای ۳۶۰ درجه است.

 

Camera

 

به گزارش “یک پارس” به نقل از ایسنا، الکس ایچوس، مدیر تجاری شرکت سازنده مدعی است که فناوری ارائه شده موسوم به iSTAR نخستین دوربین ۳۶۰ درجه با قدرت پردازش درونی تصاویر بدون نیاز به رایانه برای تکمیل پردازش تولید یا روند بخیه‌زدن است.

 

از سال ۲۰۰۶ تاکنون چندین محصول برای تولید پارانومای ۳۶۰ درجه عرضه شده‌اند که فرایند پردازش را آسان‌تر و نوع تصاویر را برای مخاطبان عموم دست‌یافتنی‌تر کرده‌اند.

با این حال دوربین شرکت اسکاتلندی گامی فراتر در انقلاب ۳۶۰ درجه برداشته است. شرکت مزبور سیستمی را ارائه داده که با فشار یک دگمه قادر به کسب اطلاعات جی پی اس دقیق و تصویربرداری با «طیف دینامیکی بالا» برای عکاسی کامل است.

 

این دوربین همچنین دارای تجهیزات متعدد دیگر از جمله صفحه‌نمایش لمسی تمام رنگی، اتصال‌پذیری Wi-Fi و خروجی کارت USB/SD است.

این دوربین تمام خودکار بوده و به رایانه شخصی نیازی ندارد. سیستم جدید همچنین ضدآب بوده و دارای حسگر و قطب‌نما است. حمل این فناوری آسان بوده و در محیط‌ها و شرایط مختلف قابل استفاده است و می‌تواند به ابزار نرم‌افزاری موجود متصل شود.

 

بهای اولیه این فناوری هفت هزار و ۹۰۰ دلار امریکا عنوان شده است.

میدان دید وسیع به دست آمده از پارانوماها در بخش‌های متعدد از جمله معدن که پارانوماهای ۳۶۰ درجه برای تحلیل تونل یا باز کردن گودال معدن لازم است و همچنین در صنعت فیلم‌سازی برای تولید جلوه‌های ویژه کارساز است.

تکنولوژی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.