طراحی و توزیع لوح فشرده “بانوی آسمان ها” میان شهروندان منطقه ۲۲

دوشنبه ۴ اردیبهشت – ۱۱:۱۱:۱۸ ق.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس

همزمان با اجرای ویژه برنامه های ایام فاطمیه صورت می گیرد؛

بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا- شهرداری منطقه ۲۲ همزمان با فرا رسیدن ایام عزاداری بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س) ویژه برنامه هایی را در محدوده شمال غربی پایتخت برگزار می کند.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، حسین مرادی شهردار منطقه با اعلام این خبر گفت:  اداره فرهنگی حوزه معاونت اجتماعی و فرهنگی، از ۲ اردیبهشت ماه نمایشگاه کتاب را در میدان المپیک همراه با معرفی کتب در رابطه با این ایام به عرضه محصولات فرهنگی برپا کرده است برگزاری نمایشگاه بصری با شبیه سازی قبرستان بقیع و خانه حضرت فاطمه الزهرا (س) همجوار با این نمایشگاه ، استقرار ایستگاه های پذیرایی از بازدید گنندگان و عزاداران نیز از دیگر بخشهای این نمایشگاه است که تا پایان ایام فاطمیه ادامه خواهد داشت.
وی افزود: از ۵ تا ۷ اردیبهشت ماه ساعت ۳۰/۲۰ در سالن کنفرانس مجموعه فرهنگی و اجتماعی امام علی (ع) نمایشی با عنوان “درب سوخته” برپا می شود و در کنار این برنامه نیز نمایشگاهی از آثار هنری به نمایش در خواهد آمد.
شهردار منطقه ۲۲ در خصوص لزوم برگزاری برنامه های ویژه ایام فاطمیه خاطرنشان کرد:  ترویج فرهنگ فاطمی و شخصیت شناسی حضرت فاطمه (س) وظیفه هر ایرانی مسلمان است. از این رو به سفارش معاونت اجتماعی منطقه ۲۲ کتابی با عنوان “بهشت سوخته” و لوح فشرده ای با عنوان “بانوی آسمان ها” به همین منظور طراحی و ساخته شده است که در ایام برگزاری نمایشگاه بین عموم عزاداران توزیع خواهد شد. این محصولات فرهنگی که به طور اختصاصی و ویژه برای منطقه ۲۲ طراحی شده به شناخت زندگی آن بانوی بزرگ اسلام پرداخته است که با هدف توریج فرهنگ فاطمی، توزیع خواهد شد.
به گفته شهردار منطقه ۲۲ ، برپایی ایستگاه های صلواتی در سطح منطقه از جمله میدان المپیک و چهار راه امیرکبیر و گلها همراه با پذیرایی از عزاداران فاطمی نیز از دیگر ویژه برنامه های تدارک دیده شده در ایام فاطمیه در پهنه ی شمال غربی پایتخت است. 
 

 

کد خبر: ۲۰۱۲۰۴۲۳۱۱۱۱۱۸۸۵۹


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.