طراحی بیمه صیانت اقتصادی از زنان خانه دار

۱۹م اسفند ،

بینا- مدیرعامل بیمه ایران با بیان اینکه بیمه هنرمندان با دستور دولت طراحی شده و دولت حق بیمه آن را پرداخت خواهد کرد، گفت: بیمه صیانت اقتصادی از زنان خانه‌دار طراحی شد.
به گزارش بینا، جواد سهامیان مقدم  از طراحی بیمه صیانت اقتصادی از زنان خانه دار خبرداد و به مهر گفت: براساس این طرح چنانچه خانم‌هایی از خانواده جدا شوند، تا زمانیکه دوباره ازدواج نکرده باشند، برای اینکه معیشت اقتصادی آنها با مشکل مواجه نشود، می توانند از این بیمه نامه استفاده نمایند.
مدیرعامل بیمه ایران از انعقاد قراردادی برای پوشش بیمه درمان خبرنگاران با وزارت ارشاد خبرداد و در مورد پوشش بیمه هنرمندان عنوان کرد: با توجه به اینکه هنرمندان ممکن است مدتی از سال را به فعالیت هنری مشغول نباشند و بیکار باشند و به طور مثال در تولید فیلم شرکت نداشته باشند، برای اینکه معیشت و زندگی آنها دچار اختلال نشود، می توانند از این پوشش بیمه ای استفاده کنند.
وی با بیان اینکه این پوشش بیمه ای در جهت حمایت از هنرمندان طراحی شده است، عنوان کرد: بیمه ایران این بیمه نامه را با پیشنهاد و دستور دولت طراحی کرده است تا هنرمندان بتوانند در زمان بیکاری مستمری دریافت کنند.
سهامیان مقدم خاطرنشان کرد: دولت درصدد است که حق بیمه پوشش بیمه هنرمندان را پرداخت کند، زیرا این هنرمندان می باشند که منشاء فرهنگ سازی و سوق دادن جامعه به سمت ارزش های اصیل اسلامی و ایرانی و ارزش های والای انسانی می باشند.

RSS
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.