طراحی لباس در سینما بسیار مهم است

۱۶خردادماه،

گفت و گوی خبرگزاری هنر با مرضیه برومند

خالق ˝مدرسه موش ها˝ می گوید ممکن است در سینما بعضی جزئیات به چشم نیاید ولی در بهتر شدن کلیت کار بسیار مهم و حائز اهمیت است.

مرضیه برومند کارگردان و بازیگر پیشکسوت کشورمان در گفت و گو با خبرنگار سرویس مد و لباس خبرگزاری هنر ایران گفت: برای من به عنوان یک کارگردان بسیار مهم است که لباس بازیگرهایم را چه کسی و با چه دیدگاهی طراحی می کند.

او ادامه داد: نوع پوشش بازیگرها در اینکه نقششان قابل باور جلوه کند بسیار تاثیرگذار است و اگر به این مقوله توجه نشود تماشاگر هوشمند امروز بسیار سریع ری اکشن نشان می دهد و در واقع بازیگر را پس می زند.

کارگردان”زی زی گولو” گفت: شاید بعضی ها فکر کنند که چون من اکثرا برای کودکان کار می کنم بسیار حساسیتی روی لباس کاراکترهایم ندارم که باید بگویم کاملا برعکس است و اتفاقا با حساسیت بیشتری طراحی لباس کارهای کودکم را پیگیری می کنم.

برومند دربارهٔ طراحی لباس آخرین ساخته اش “آب پریا” گفت: به سبب اینکه این سریال که نوروز پخش شد فضای فانتزی داشت بازهم مسئله پوشش کاراکترهایم بسیار بسیار قابل پرداخت و حساس بود بنابراین من باید با محدودیت هایی که وجود دارد لباسی بر تن بازیگرهایم بکنم که فضای فانتزی را به تماشاگر منتقل کند.

انتهای پیام/


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.