طراحی ماشین حساب هوشمند برای گزارش گیری مالی

۲۲خردادماه،

طراحی ماشین حساب هوشمند برای گزارش گیری مالی

طراحی ماشین حساب هوشمند برای گزارش گیری مالی

پژوهشگران کشور سیستم ماشین حساب هوشمند برای گزارش گیری مالی را عرضه کردند.

به گزارش راسخون به نقل از مهر، در هر شرکت و سازمان مالی، مدیریت برای انجام فعالیت‌های مالی خود نیاز به حسابدار و یا مدیر مالی دارد تا بتواند اطلاعات و فعالیت‌های مالی را گردآوری کرده و در صورت‌های مالی لحاظ کند.

این فرآیند زمان بر است از این رو پژوهشگران کشور ماشین حساب هوشمندی را ابداع کردند که به نقل از مجری طرح این ماشین حساب محاسبات روزانه را به صورت روزمره در حافظه فلش نصب شده بر روی ماشین حساب ثبت می‌کند و به این ترتیب امکان بررسی آسان را به حسابداران یا مدیران مالی فراهم می‌کند.
 


نمونه ماشین حساب هوشمند

حسن اکبری در گفتگوی با اشاره به عملکرد این دستگاه گفت: این ماشین حساب مجهز به حافظه فلش است (دارای پورت USB) که محاسبات روزانه را در خود ذخیره می‌کند.

وی ادامه داد: این ماشین حساب با اتصال به کامپیوتر، موبایل و یا تبلت قادر است داده‌های تازهی که لازم است در صورت‌های مالی لحاظ شود را نمایش دهد. این داده‌ها در سیستم و یا جداول مالی استفاده می‌شود.

اکبری رسیدگی به صورت‌های مالی توسط حسابدار و  رفع ابهامات در صورت‌های مالی را از کارایی این ماشین حساب ذکر کرد و ادامه داد: هزینه‌های بررسی صورت حساب‌های مالی که با حمایت دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین المللی قشم طراحی شد، پایین است.
/۲۷۵۹/


اخبار راسخون / علم و فناوری
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.