طراحی نظام نامه حلال کشور/ فساد ستیزی در استاندارد دنبال می‌شود

رئیس سازمان ملی استاندارد ایران گفت: نظام نامه حلال کشور را با بهره‌مندی از ظرفیت علمای برجسته کشور طراحی کردیم.

طراحی نظام نامه حلال کشور/ فساد ستیزی در استاندارد دنبال می‌شود

به گزارش ممتاز نیوز، مهدی اسلام پناه امروز ۱۱ مهرماه در دیدار با آیت الله سید محمد سعیدی که در سالن جلسات محراب آستان مقدس حضرت معصومه(س) برگزار شد، با اشاره به اینکه سازمان ملی استاندارد از سازمان‌های مهم کشور است، اظهارکرد: این سازمان در زندگی مردم تاثیر بسیار زیادی دارد.

وی با بیان اینکه سازمان ملی استاندارد ۵ ماموریت راهبردی در دستورکار دارد، مطرح کرد: در دولت مردمی آیت الله رئیسی این سازمان با رویکرد تحولی فعالیت خود را آغاز کرده است.

رئیس سازمان ملی استاندارد با اشاره به اینکه دستاوردهای فاخری طی ۶ ماه گذشته در عرصه ملی و بین المللی داشته‌ایم، عنوان کرد: نگاه آیت الله رئیسی اعتبار بخشی به نشان سازمان ملی استاندارد است.

وی با بیان اینکه باور ما بر این است که این نشان مقدس است، خاطرنشان کرد: نشان استاندارد می‌تواند در زندگی مردم بسیار تاثیر گذار و موثر باشد.

اسلام پناه با اشاره به اینکه استاندارد یک پایه دینی و فقهی دارد، تصریح کرد: در این دوره تحولی تلاش کردیم نگاه بومی و ملی را در استانداردسازی تقویت کنیم.

وی با بیان اینکه به دنبال فسادستیزی در ماموریت‌های خود هستیم، یادآور شد: در این راستا از جوانان انقلابی و پاک دست استفاده خواهیم کرد.

رئیس سازمان ملی استاندارد ایران با اشاره به اینکه نظام نامه حلال کشور را طراحی کردیم، ابراز کرد: آیت الله مبلغی، آیت الله ربانی، آیت الله حسینی بوشهری و دیگر علمای برجسته اسلام در طراحی این نظام نامه همکاری داشته‌اند.

وی با بیان اینکه علی‌رقم تحریم‌ها توانسته‌ایم در آخرین اجلاسیه از حق مردم دفاع کنیم، اظهار داشت: در مسیر خود امیدواریم با هدایت و استفاده از رهنمودهای مراجع تقلید به دستاوردهای خوبی برسیم.

انتهای پیام/

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.