طراحی۷۰۰ موضوع برای پایان نامه های علوم انسانی

۰۱م آذر ،

هفتصد موضوع پایان نامه ای برای دانشگاهیان کشور طراحی شد.

به گزارش خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران؛ مجید امامی، معاون پژوهشی پژوهشگاه فرهنگ و معارف افزود: موضوعات پایان نامه ای با همکاری گروه های مشورتی در پژوهشگاه فرهنگ و معارف اسلامی تدارک دیده شده که قبلاً هفت جلد بوده و هم اکنون جلد هشتم با موضع هنر به آن اضافه شده است و در فاز بعد تعداد موضوعات پیشنهادی بیشتر می گردد.

وی در ادامه با اشاره به این که چگونگی انجام شدن رسالت نهاد به اعضای هیئت علمی برمی گردد، تصریح کرد: شعار ما که در سومین گردهمایی اعضای پژوهشگاه فرهنگ و معارف اسلامی برگزار شد به ظرفیت دانشگاه ، رسالت نهاد و ماموریت پژوهشگاه اشاره داشت. هدفمندی سازی پایان نامه های علوم انسانی در راستای اهداف نظام هدفمند سازی پایان نامه های علوم انسانی از اولویت هایی است که در راستای اهداف نظام پیگیری شده است.

معاون پژوهشی پژوهشگاه فرهنگ و معارف اسلامی گفت: یکی از کتب پژوهشگاه که به حوزه علم و دین بر می گردد، اخلاق علم نام دارد و ترجمه آن نیز توسط پژوهشگران داخلی صورت پذیرفته است.

امامی یادآور شد: باید این مهم را در نظر بگیریم که هدف نهاد فقط پژوهشگاه و استادان نیستند بلکه سیاستگذاران علمی کشور نیز مورد توجه قرار دارند و ما سعی کردیم در این ماهانه سیاست ها و تحولات علمی نهادهای بین المللی را از نظر فرهنگ علم و هنر بررسی کنیم.

وی در پایان تصریح کرد: این محصول برای مدیران دانشگاه ها و مسئولان دفاتر برای این که همگام شوند خوراک خوبی تهیه می کند و آنها را هر چه بیشتر با آخرین تحولات علمی در دنیا نه به عنوان خبر بلکه به عنوان سندهایی که ارائه می شوند آشنا می کند./ح


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.