طراح گرافیک فرانسوی میهمان هفته طراحی گرافیک ایران

۲۷فروردین۱۳،

فرانسوا کاسپر، موسس و رئیس اتحادیه طراحان گرافیک فرانسه و از طراحان مطرح این کشور به دعوت انجمن صنفی طراحان گرافیک ایران، از میهمان هفته طراحی گرافیک در تهران است.

به گزارش هنرآنلاین، فرانسوا کاسپرنماینده و سخنگوی حرفه طراحی گرافیک وزارت فرهنگ فرانسه و موسس و رئیس اتحادیه طراحان این کشور به دعوت انجمن طراحان گرافیک ایران میهمان هفته طراحی گرافیک در تهران است.

این گزارش می افزاید: نمایشگاهی از آثار برگزیده این طراح مطرح فرانسوی که تا کنون در بیش از ۱۳۰ نمایشگاه بین المللی به نمایش در آمده است، بیست و هفتم فروردین ماه تا پنجم اردیبهشت همزمان با هفته طراحی گرافیک در خانه هنرمندان ایران برپا می گردد. گفتنی است این هنرمند فرانسوی در روز پنجم اردیبهشت ماه ساعت ۱۷ در خانه هنرمندان و در حاشیه برگزاری هفته طراحی گرافیک به سخنرانی می پردازد.

کاسپر که از سال ۱۹۸۹ کار خود را با طراحی آثار مختلف برای پروژه های متعدد دولتی ، شرکت های خصوصی و سالنهای تئاتر آغاز کرده است، تاکنون عضو هیئات داوری بسیاری از مسابقات بین المللی طراحی در جهان بوده است.

آثار وی تاکنون در نمایشگاههای بین المللی و دوسالانه های متعددی همچون برنو، شومن، لاهتی، مکزیک، ورشو و … به نمایش درآمده است. شایان ذکر است این آثار به مجموعه های عمومی و شخصی در پاریس، هامبورگ و نیویورک تعلق داشته و همچنین در مجلات تخصصی از جمله آرت اند دیزاین، پیکسل، آیدیا و … چاپ شده است.

فرانسوا کاسپر برای اولین بار و به همت انجمن طراحان گرافیک ایران میهمان هفته طراحی گرافیک است.

انتهای پیام/۳۱/۳۴


آخرین خبرها
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.