طرح اصلاح قانون مجازات اسلامی تا هفته آینده نهایی می‌شود

به گزارش تفسیری ممتازنیوز به نقل از خبر گزاری ایسنا در تاریخ ۴ شنبه ۱۷ آبان ۹۱،

81-15.jpg

سخنگوی کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس از حضور وزیر دادگستری در جلسه این کمیسیون خبر داد و گفت: طرح اصلاح قانون مجازات اسلامی تا هفته آینده نهایی می‌شود.

محمدعلی اسفنانی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با اشاره به جلسه عصر سه‌شنبه کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس اظهار نمود: وزیر دادگستری برای پاسخگویی به سوالات دو تن از نمایندگان در کمیسیون حاضر شد.

وی ادامه داد: یکی از سوالات مربوط به انتصاب یکی از مسئولین سازمان تعزیرات حکومتی بود که شبهاتی در دخالت وی در امر انتخابات وجود داشت که سوال‌کننده از پاسخ وزیر قانع نشد بنابراین مساله روند قانونی خود را طی خواهد نمود.

نماینده مردم فریدن در مجلس بیان نمود: سوال دیگر در خصوص افزایش قیمت خودروهای داخلی و اینکه چرا با ارز مرجع خودروهای لوکس وارد کشور می‌شود، بود که وزیر در خصوص این موضوع نیز توضیحاتی ارائه داد.

اسفنانی همچنین از سوالی در خصوص افزایش قیمت مواد تولید پتروشیمی خبر داد و گفت: هیاتی برای بررسی این موضوع تشکیل شد که در جلسات آینده با بررسی این هیات، سوال‌کننده قانع شدن یا نشدن خود را اعلام خواهد نمود.

سخنگوی کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس از تشکیل جلسات فوق‌العاده برای بررسی هر چه سریع‌تر طرح اصلاح قانون مجازات اسلامی خبر داد و تصریح نمود: این طرح تا هفته آینده در کمیسیون نهایی خواهد شد.

انتهای پیام


ایسنا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.