طرح الزام دولت در حمایت از استان‌های مورد هجوم ریزگردها در حال پیگیری است

۲۹خردادماه،

سخنگوی کمیسیون کشاورزی، آب و منابع‌طبیعی مجلس گفت: طرح حمایت از استان‌های غربی و جنوب‌غربی کشور در برابر ریزگردها در حال‌حاضر با تشکیل کارگروهی مرکب از نمایندگان مجلس، نمایندگان دستگاه‌های ذیربط و کارشناسان مرکز پژوهش‌ها در حال بررسی است.

“محمدمهدی برومندی” نماینده مردم مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانیممتازنیوز، با اشاره به بررسی طرح حمایت از استان‌های مورد هجوم ریزگردها در کمیسیون کشاورزی، آب  ومنابع‌طبیعی مجلس، گفت: طرح آلودگی هوای کشور و طرح الزام  دولت در حمایت  از استان‌های غربی و جنوب‌غربی کشور در برابر ریزگردها در حال‌ انجام بررسی‌های کارشناسانه در کمیسیون کشاورزی است.

وی در ادامه افزود: دو طرح فوق، با تشکیل کارگروهی مرکب از نمایندگان مجلس( برخی اعضای کمیسیون‌های تخصصی کشاورزی، عمران و انرژی)، نمایندگان دستگاه‌های ذیربط(سازمان محیط زیست و…) و کارشناسان مرکز پژوهشها در حال بررسی است که ظاهرا هفته آینده آخرین جلسه این کارگروه خواهد بود.

سخنگوی کمیسیون کشاورزی در ادامه اظهار داشت: جمع‌بندی کار کارشناسانه این کارگروه نهایتا به صورت طرحی بسیار مدون به کمیسیون کشاورزی ارجاع خواهد شد که پس از بررسی در صحن کمیسیون به هیئت‌رئیسه مجلس تحویل خواهد شد تا در نوبت صحن علنی مجلس قرار گیرد.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.