طرح برقی شدن موتورسیکلت‌ها در تهران

اردیبهشت ۱۴۰۳

وی گفت: برقی شدن موتور سیکلت‌ها یکی از راه‌هایی است که می‌تواند از آلودگی هوا بکاهد چرا که هر موتورسیکلت ۴ برابر یک خودرو آلودگی ایجاد می‌کند.

به گزارش گروه وبگردی ممتاز نیوز،احمد حکیمی‌پور با اشاره به اینکه اعضای شورای شهر تهران و به ویژه کمیسیون عمران و حمل و نقل شورا قبل از افتتاح رسمی پروژه صدر – نیایش بازدیدی را از این پروژه خواهند داشت تأ‌کید کرد: به سبب اهمیت این پروژه، اعضای شورا حساسیت ویژه‌ای را در این خصوص دارند.

وی تصریح کرد: شورای شهر نیز همانند سایر دستگاه‌ها اعتقاد دارد که باید موضوع آلودگی هوا توجه ویژه‌ای شود و در این زمینه تمهیدات لازم در نظر گرفته شود.

حکیمی‌پور بیان داشت: هم اکنون نماینده‌ای از سوی شورای شهر در کمیته اضطراری آلوده هوا حضور دارد که البته شورای شهر طرح‌هایی را نیز برای رها شدن از آلودگی هوا در دستور کار خود قرار داده است.

عضو شورای شهر تهران تصریح کرد: یکی از طرح‌هایی را می‌توان انجام داد سیاست‌های تشویقی برای راکبان موتور سیکلت‌ها است که در این زمینه شورای شهر طرح‌هایی را پیش‌بینی کرده است.

وی گفت: برقی شدن موتور سیکلت‌ها یکی از راه‌هایی است که می‌تواند از آلودگی هوا بکاهد چرا که هر موتورسیکلت ۴ برابر یک خودرو آلودگی ایجاد می‌کند.

حکیمی‌پور خاطرنشان کرد: شورای شهر تهران به همراه شهرداری برنامه‌هایی را برای کاهش آلودگی هوا در دستور کار خود قرار داده است که با تدوین شدن این برنامه‌ها می‌توان انتظار کاهش آلودگی هوا را در تهران داشته باشیم.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.