طرح تکریم مشتریان ایران خودرو شهریورماه اجرا می شود برنامه ریزی برای کسب ۸۰ درصد رضایت مشتریان

گردآوری توسط گروه خودرو ممتازنیوز

طرح تکریم مشتریان ایران خودرو شهریورماه اجرا می شود برنامه ریزی برای کسب 80 درصد رضایت مشتریان

طرح تکریم مشتریان ایران خودرو شهریورماه اجرا می شود
برنامه ریزی برای کسب ۸۰ درصد رضایت مشتریان

ممتازنیوز: با توجه به کسب رتبه اول ایران خودرو در خدمات پس از فروش تصمیم گرفته شده است تا در هفته اول شهریورماه امسال «طرح تکریم مشتریان محصولات ایران خودرو» اجرا شود.

به گزارش ممتازنیوز، علی نمکین مدیرعامل شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو(ایساکو)، با اعلام این خبر گفت: در این طرح که از یک تا هشت شهریورماه سال جاری اجرا خواهد شد بازدید شمع، فیلتر هوا، تعویض فیلتر بنزین، عیب یابی و رفع عیب، تعویض روغن و فیلتر هوا کاملا رایگان خواهد بود.
وی با اشاره به اینکه در طرح مذکور به تمام محصولات با کمتر از ۱۰ سال خدمات داده خواهد شد، اظهار داشت: در این طرح علاوه بر رایگان بودن اجرت فعالیت ها، تعویض شمع موتور، فیلتر هوا، فیلتر بنزین و روغن نیز بصورت رایگان انجام می شود.
نمکین تصریح کرد: در این یک هفته که مقارن با هفته دولت و روز خدمت نیز می باشد خدمات امدادی شامل حمل و نقل، و ایاب و ذهاب برای تمام محصولات ایران خودرو بصورت رایگان انجام خواهد شد. همچنین در این روزها کارت طلایی محصولات ایران خودرو با ۳۰ درصد تخفیف ارائه می شود.
مدیرعامل ایساکو در پاسخ به سئوال خبرنگار موج مبنی بر اینکه “برنامه کاری ایران خودرو برای کسب چند درصد رضایت مشتریان در سال جاری است؟” متذکر شد: رضایت مشتریان مقوله ای مهم و پیچیده است و باید بگویم نتایج حاصل از کیفیت، سرعت و هزینه خدمات در نهایت به رضایت مندی مشتریان ختم می شود.
وی ادامه داد: ما در رضایت مندی مشتریان برای سال به رقمی افزون بر ۷۵ درصد دست یافتیم و تصمیم داریم تا در سال جاری این رقم به ۸۰ درصد افزایش یابد و تمام برنامه های شرکت در جهت دستیابی به این هدف بزرگ تهیه و تدوین شده است.
نمکین اضافه کرد: به رغم اینکه تمام تحریم های بخش صنعت کشور متوجه صنعت خودروسازی ایران بوده در حال حاضر بالاترین تامین قطعات همراه با موجودی کافی و سطح دسترسی به قطعات شکل گرفته است و هیچ گونه مشکل و معضلی در تامین هیچ یک از قطعات نداریم.
به گفته مدیرعامل ایساکو تمام نمایندگی های ایران خودرو مکلف هستند تا چنانچه قطعه ای در شبکه موجود نبود از طریق امداد ویژه نسبت به تامین قطعه اقدام کنند و تامین این نوع قطعات در تهران بصورت ۲۴ ساعته و در دیگر نقاط کشور کمتر از ۴۸ ساعت خواهد بود.
وی در بخش دیگری از سخنان خود سهم بازار قطعات محصولات ایران خودرو را ۱۵ هزار میلیارد ریال دانست که ایساکو در سال گذشته موفق به کسب ۵۷ درصد این بازار شد.
نمکین اضافه کرد: در سال گذشته با ۳۱ درصد رشد، فروش ایساکو از هفت هزار میلیارد ریال فراتر رفت.
مدیرعامل ایساکو در پایان خاطرنشان کرد که طی سال گذشته به ۹۸ درصد درخواست مشتریان در حوزه سی.آر.ام(CRM) پاسخ داده شده است.


پرشین خودرو |
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.