طرح جمع‌آوری پسماندهای حجیم در منطقه ۱۰

۲۹م اسفند ،

رئیس اداره بازیافت منطقه ۱۰ در راستای فرا رسیدن سال نو از آغاز طرح جمع‌آوری پسماندهای حجیم در سطح نواحی ۳ گانه خبر داد.

محسن مظفری در گفتگو با خبرنگار اجتماعیممتازنیوز، در راستای زیبا سازی محیط شهری، داشتن شهری زیبا و کاهش آلودگی بصری طرح جمع‌آوری پسماندهای حجیم از ۲۰ اسفند ماه آغاز و تا ۳۱ فروردین ادامه دارد.
وی در خصوص اینکه با توجه به روزهای پایانی سال و آغاز خانه‌تکانی و برون ریز ضایعات خانگی حجیم ومازاد افزود: شهروندان می‌توانند همه روزه از ساعت ۸ الی ۱۶ بعدازظهر با اداره بازیافت منطقه تماس بگیرند و پسماندهای حجیم خود را تحویل دهند.
وی تصریح کرد: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده ۳ دستگاه کامیون در نواحی سه گانه مستقر شده است.
وی خاطر نشان کرد: برگزار ی دوره‌های آموزشی بازیافت در فرهنگسرای منطقه و مسابقات بازیافت در مدارس و آموزش بازیافت در قالب گروه‌های تئاتر؟ از دیگر برنامه‌های اداره بازیافت این منطقه است.
همچنین پیغمبری رئیس واحد محیط زیست گفت: اداره محیط زیست در راستای طرح استقبال از بهار ( فصل همدلی ) و به منظور افزایش فرهنگ محیط زیست و بروزرسانی اطلاعات محیط زیست شهروندان کلاس‌های آموزشی مبازره با جانوران مضر شهری در سرای محلات برگزار می‌شود.
وی خاطر نشان کرد: در این کلاس‌ آموزشی موضوعاتی نظیر انواع موش، چگونگی مبارزه و روش‌های مبارزه، خطرات ازدیاد جمعیت جانوران موذی شهری و بیماری‌های ناشی از همزیستی انسان با این جانوران آموزش داده می‌شود./ل


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.