طرح راه‌اندازی گشت‌های مشترک سازمان تعزیرات در مراکز تولید و توزیع کالاهای اساسی

کلیات طرح راه اندازی گشت مشترک در مراکز تولیدی و توزیعی کالاهای اساسی در سطح کلان با هدف پیشگیری از وقوع و برخورد با تخلفات در نخستین جلسه شورای تحول سازمان تعزیرات حکومتی تصویب شد.

طرح راه‌اندازی گشت‌های مشترک سازمان تعزیرات در مراکز تولید و توزیع کالاهای اساسی

به گزارش ممتاز نیوز، نخستین جلسه شورای تحول سازمان تعزیرات حکومتی با حضور معاون وزیر دادگستری و رئیس سازمان و اعضای این شورا با دستور جلسه بررسی موضوعات و مسائل ضروری اجرایی در راستای ابلاغ کلی سند تحول سازمان و راهبردهای هشتگانه تشکیل شد.

پس از تبادل نظر، کلیات طرح راه‌اندازی گشت‌های مشترک (ماده ۱۹ آئین‌نامه اجرایی سازمان) به منظور نظارت بر مراکز تولیدی و توزیعی کالاهای اساسی در سطح کلان با هدف پیشگیری از وقوع  و برخورد با تخلفات تصویب و مقرر شد که علاوه بر تداوم نظارت گشت‌های مشترک در سطح عرضه، گشت مشترک در سطح کلان نیز با رعایت کلیات این طرح توسط ادارات کل استانی اجرایی شود.

همچنین معاونت پیشگیری از وقوع تخلفات و معاونت حقوقی و امور مجلس در این طرح به عنوان همکار و دبیرخانه شورای تحول به عنوان ناظر فعالیت می‌کنند.

بر اساس این گزارش، با حکم احمد اصانلو رئیس سازمان تعزیرات حکومتی، حمیدرضا منصوری مدیرکل آموزش و پژوهش به عنوان دبیر شورا، علیرضا صادقی معاون توسعه مدیریت و منابع، محمدحسین سرابیان معاون حقوقی و امور مجلس و فرزاد آقایی معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع تخلفات به عنوان اعضای حقوقی و علی جمشیدی و حسین اعظمی به عنوان اعضای حقیقی شورای تحول این سازمان منصوب شدند.

انتهای پیام/

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.