طرح ساماندهی اراضی نعمت‌آباد، در آستانه ابلاغ شورای عالی شهرسازی

isa fathi (7 of 16).jpg

مدیرکل شهرسازی و طرح‌های شهری شهرداری تهران از تعیین و تکلیف نهایی طرح ساماندهی اراضی نعمت‌آباد در شورای عالی شهرسازی و معماری خبر داد و گفت: این طرح بزودی ابلاغ می‌شود.

مجید پاکساز در گفت‌وگو با خبرنگار «شهری» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با اشاره به در اولویت قرار گرفتن حل مشکلات جنوب شهر توسط مدیریت شهری، اظهار کرد: در گذشته ساماندهی اراضی نعمت‌آباد واقع در منطقه ۱۹ شهرداری تهران به دلیل حجم متراکم فعالیت‌های شهری مغفول مانده بود.

وی با اشاره به عزم شهرداری تهران برای ساماندهی این اراضی اظهار کرد: به این ترتیب طرح ساماندهی اراضی نعمت‌آباد که محدوده‌ای به وسعت ۲۵۰ هکتار را در بر می‌گیرد، طراحی و به شورای عالی شهرسازی و معماری ارائه شد.

مدیرکل شهرسازی شهرداری تهران با بیان اینکه در بخشی از اراضی نعمت‌آباد پارکی با عنوان «ایران کوچک» احداث خواهد شد تا استان‌ها بخشی از فرهنگ و سنت‌های خود را در آن به نمایش بگذارند، افزود: ۷۰ کاربری گوناگون مسکونی و خدماتی در طرح ساماندهی اراضی نعمت‌آباد پیش‌بینی شده است.

پاکساز با بیان اینکه شهرداری منطقه ۱۹ آماده اجرای این طرح است، گفت: به محض ابلاغ این طرح از سوی شورای عالی شهرسازی، در کوتاه‌ترین زمان ممکن برای اجرای آن اقدام می‌شود.

انتهای پیام


ایسنا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.