طرح شهید فهمیده نیروی دریایی سپاه برگزار می‌شود

فروردین ۱۴۰۳

فردا با حضور دانش‌آموزان ۱۳ ساله در استان‌های ساحلی جنوب؛

طرح شهید فهمیده نیروی دریایی سپاه پاسداران با شرکت دانش‌آموزان ۱۳ ساله در استان‌های ساحلی خلیج فارس و دریای عمان برگزار می‌شود.

به گزارش حوزه دفاعی – امنیتی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی ندسا، طرح شهید فهمیده نیروی دریایی سپاه با شرکت صدها دانش‌آموز ۱۳ ساله، فردا (یکشنبه) در استان‌های ساحلی خلیج فارس و دریای عمان برگزار می‌شود.
 
طرح شهید فهمیده یکی از طرح‌های مهم و موفق سپاه است که به همت و ابتکار نیروی دریایی و مشارکت نیروی مقاومت بسیج و آموزش و پرورش امسال برای نهمین سال پیاپی به اجرا در می‌آید که بنا بر گزارش نیروی دریایی، این طرح یک گام عملیاتی در جهت کادرسازی برای آینده انقلاب و سپاه است.
 
در این طرح، اکثر دانش‌آموزان پسر ۱۳ ساله ساکن در جغرافیای مأموریتی نیروی دریایی سپاه در استان‌های ساحلی جنوب کشور، طی مراسمی به عضویت رسمی طرح پذیرفته شده و در ارتباطی که شکل می‌گیرد، با فرهنگ شهید فهمیده بیشتر آشنا می‌شوند.
 
به گفته حجت‌الاسلام “زنگی‌آبادی” مسئول روابط عمومی ندسا، با اجرای چنین طرح‌هایی و حضور هوشمندانه و مقتدرانه نوجوانان، علاوه بر این که به آینده موضوعات امنیتی استان‌های جنوبی و مرزهای آبی کشورمان توجه می‌شود، برای آینده سپاه نیز از همین طیف کادرسازی خواهد شد.
 
امسال بیش از بیست هزار نفر طی مراسمی که در بیش از پنجاه شهر استان‌های ساحلی جنوب کشور برگزار خواهد شد به جمع اعضای طرح که در طی هشت سال اخیر عضو شده‌اند، خواهند پیوست.
 
انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.