طرح مالکیت وقتی خودروها/ نیاز به قبرستان خودروها در آینده ای نزدیک

به گزارش تفسیری ممتازنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان در تاریخ جمعه ۱۲م آبان ۹۱،

پیشنهاد استانداری تهران به مجلس شورای اسلامی:

معاون استانداری تهران از پیشنهاد طرح مالکیت وقتی خودروها به مجلس شورای اسلامی خبر داد و گفت: تهران در آینده ای نزدیک نیازمند مبرم به قبرستان تازه خودرو خواهد داشت.

محمدرضا محمودی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه استفاده بیش از حد از خودروها توسط مردم در شهر تهران سبب بوجود آمدن ترافیک و آلودگی هوا شده است گفت: تردد بیش از حد خودروهای تک سرنشین و البته عمر بالای این خودروها سبب بوجود آمدن معضلی بزرگ در آینده خواهد شد.

وی با اشاره به پیشنهاد استانداری تهران به فراکسیون شهری مجلس شورای اسلامی تصریح نمود: استانداری تهران در پیشنهاد خود خواستار تصویب قانونی در جهتی مالکیت وقتی خودروها شده است.

معاون عمرانی استانداری تهران با اشاره به مطلب بالا افزود: با در نظر گرفتن وقت برای مالکیت خودروها، می توان از افزایش سن بالای خودروها و معضل احداث قبرستان ماشین ها در آینده ای نزدیک برای تهران جلوگیری نمود.

محمودی با تاکید بر اینکه این طرح نیاز به بررسی بیشتری دارد گفت: با توجه به روند فعلی، شهر تهران در آینده ای نزدیک نیاز به قبرستان خودرو دارد و با مشکلاتی در این زمینه نیز روبرو خواهد بود./ز


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.