طرح مسکن مهر کهگیلویه و بویراحمد تا پایان دولت دهم واگذار خواهد شد

ˈعلی نیکزادˈ شامگاه پنجشنبه در جلسه جمع بندی مصوبات سفر یک روزه خود به کهگیلویه و بویر احمد در فرودگاه گچساران به خبرنگاران افزود: با هماهنگی انجام شده تعداد یک هزار واحد از طرح های مسکن مهر کهگیلویه و بویراحمد به متقاضیان بخش بافت فرسوده شهری با توافق تحویل خواهد شد.

وی از پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصدی مسکن مهر کهگیلویه و بویر احمد ابراز رضایت کرد و از مسوولان اجرایی این استان خواست تا زیرساخت ها، مراکز درمانی، آموزشی و مساجد در سایت های یاد شده سطح استان را با اولویت تکمیل کنند.

وزیر راه و شهرسازی از اختصاص ۱۳۰ میلیارد ریال برای تکمیل ˈبیمارستان بزرگ یاسوج ˈخبر داد و تاکید کرد: با بررسی های انجام شده و با مبلغ تخصیصی، این مرکز درمانی در حداقل زمان ممکن تکمیل و به بهره برداری خواهد رسید.

نیکزاد احداث و توسعه راه های اصلی شهرستان های هفتگانه استان کهگیلویه و بویر احمد را به عنوان یک پروژه عظیم و ماندگار دولت عدالت محور یاد کرد و گفت: با تکمیل طرح های راه سازی نیمه تمام و در دست اقدام ، تحولی در کاهش ترافیک و نقاط حادثه خیز محورهای ارتباطی این منطقه ایجاد خواهد شد.

به گزارش ایرنان در سفر یک روزه وزیر راه و شهرسازی و هیات همراه به استان کهگیلویه و بویراحمد ۱۶ طرح نیمه تمام راه و شهرسازی این استان بررسی و قول مساعد برای برطرف کردن کمبود اعتبارات طرح های یاد شده داده شد.

۵۵۵ ** ۱۵۹۷

انتهای پیام /*


www.irna.ir

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.