طرح پزشک خانواده در نظام سلامت کشور بسیار مؤثر است

مدیرکل درمان تأمین‌اجتماعی استان تهران گفت:‌ برنامه پزشک خانواده به عنوان یکی از مهمترین پروژه‌های مهر ماندگار دولت، تحولات چشمگیری در نظام سلامت و رشد و توسعه زیرساخت‌های درمانی کشور ایجاد خواهد کرد.

به گزارش سرویس «اجتماعی» ایسنا، دکتر سیدعلی جمالیان با بیان این مطلب افزود: اجرایی شدن برنامه پزشک خانواده گام بزرگی برای تحقق عدالت اجتماعی است که نیاز به فرهنگ‌سازی از سوی همه دستگاه‌های اجرایی دارد.

وی اظهار کرد: تاکنون دفتر رسیدگی به اسنادپزشکی استان تهران از پزشکان متقاضی و علاقه‌مند به شرکت در این پروژه عظیم ملی، ثبت‌نام و عقد قرارداد به عمل آورده است.

دکتر جمالیان با بیان اینکه روند پرشتاب ورو به رشدی برای اجرایی شدن برنامه پزشک خانواده در سطح استان تهران وجود دارد، افزود: اولویت اساسی اداره‌کل درمان تأمین‌اجتماعی استان تهران توسعه کیفی و کمی خدمات درمانی در مناطق محروم این استان است و امیدواریم با اجرایی شدن این برنامه، نظام سلامت و درمان این مناطق ارتقاء یابد.

وی با اشاره به پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های مراکز درمانی تأمین‌اجتماعی استان تهران گفت: اداره‌کل درمان استان تهران با دارا بودن مراکز درمانی تخصصی و فوق‌تخصصی و نیروهای متعهد و توانمند می‌تواند موقعیت مطلوب و نمونه‌ای در کشور کسب کند.

انتهای پیام


ایسنا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.