طلاس، چین را به پخش فیلم رسوایی جنسی‌اش متهم کرد

عبدالرزاق طلاس فرمانده گردان‌های الفاروق در سوریه (مخالفان اسد) چین را به پخش فیلم رسوایی جنسی‌اش متهم کرد.

وی که سعی دارد صحت این فیلم را چند روز پس از انتشار آن تکذیب کند، با آسمان و ریسمان کردن موضوع بدون آنکه بتواند اصل آن را زیر سوال ببرد، مدعی شد: طبیعی است که رژیم فاسد و ارتش آن چنین فیلمی را منتشر کنند، این اقدام از رژیمی که دارای اصول اخلاقی نبوده و به وسیله همه ابزارها با ما می جنگد، قابل پیش بینی است.

طلاس در ادامه در تلاش برای سرپوش گذاشتن بر رسوایی بزرگ خود که موقعیت وی را در حمص به شدت متزلزل کرده و او را از یک قهرمان برای مخالفان در حد و اندازه یک منحرف جنسی پایین آورده، همچنین رژیم سوریه را به دریافت کمک و سلاح از روسیه، ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی متهم و یوتیوپ جنسی اش را تکذیب کرد.

وی در یک ویدئو که در شبکه اجتماعی یوتیوب پخش شد در ادامه نتوانست عصبانیت خود را از کنترل برنامه اسکایپش توسط ارتش سایبری سوریه مخفی کند و افزود: رژیم دمشق از فناوری چین کمک می گیرد و جهان از این فناوری آگاه است، چین عامل ساخت چنین ویدیو- کلیپی است و می تواند فراتر از آن را نیز انجام دهد، رژیم چون نتوانست از زمان جدایی‌ام مرا دستگیر یا نابود کند، کوشید با این فیلم وجهه من و ارتش آزاد سوریه را تخریب کند.

طلاس در ادامه ماله‌کشی خود بر افتضاح به بار آمده، ادعا کرد: فردی با وی تماس گرفته و گفته که رژیم، ویدیوها و فایل‌های صوتی از وی در اختیار دارد لذا بهتر است به ارتش سوریه بازگردد که در این صورت با احترام با وی رفتار خواهد شد اما من این پیشنهاد را نپذیرفتم.

با این حال، عبدالرزاق طلاس در سخنانی مغایر با آنچه در این ویدئوی کوتاه گفت، ادعا کرد: به میانجی گفتم که به خاطر اشتباهم مواخذه خواهم شد اما انقلاب ادامه دارد و هرگز از خط انقلابی دست بر نمی دارم.

گفتنی است پخش فیلم رسوایی جنسی سرکرده گردان‌های موسوم به فاروق در شهر حمص بار دیگر ماهیت سران شورشیان مسلح را آشکار ساخت. آنها که با گذاشتن ریش و گرفتن چهره مذهبی به خود، مدعی انقلابی‌گری اسلامی و مبارزه با دیکتاتوری هستند، بارها در دام‌های گسترده شده توسط ارتش سوریه گرفتار شده‌اند که یک نمونه دیگر آن چند ماه پیش در شهر لاذقیه منتشر شد.

برخی منابع مطلع می‌گویند دولت سوریه بر تمام برنامه‌های اسکایپ و دیگر برنامه‌های ارتباطی ویدئویی تسلط دارد و در بسیاری از مواقع، حتی عوامل خود را به عنوان خبرنگار و شاهد میدانی به شبکه‌های تلویزیونی عربی معرفی می‌کند که اخبار جعلی در اختیار این شبکه‌ها قرار داده و صحت خبررسانی و صداقت آنها را زیر سوال می‌برند که چند نمونه اخیر آن را می‌توان در کناره‌گیری فاروق‌الشرع معاون رئیس جمهور سوریه دید.
۲۶۱۵۱

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.