طلا ۱۶۶۵ دلار شد

طلا ۱۶۶۵ دلار شد | چاپ |
پنجشنبه ۰۲ شهریور ساعت ۱۱:۴۰

خبرگزاری فارس: طلا 1665 دلار شد

بینا- به دنبال افزایش احتمال اجرای سیاستهای انبساطی پولی بیشتر از سوی فدرال رزرو آمریکا قیمت جهانی طلا به شدت افزایش یافته است .
به گزارش بینا به نقل از پایگاه اینترنتی بلومبرگ ، قیمت جهانی هر اونس طلا برای هفتمین روز متوالی افزایش یافت و امروز با رشد ۰٫۶ درصدی به بیش از ۱۶۶۵٫۳۰ دلار رسیده است که این بالاترین رکورد از دوم می به شمار می رود .
بر اساس این گزارش ، قیمت جهانی هر اونس طلا روز گذشته نیز به بیش از ۱۶۵۴٫۶۵ دلار رسیده بود . بر این اساس ، اکثر اعضای کمیته بازار آزاد فدرال رزرو آمریکا از اجرای سیاستهای انبساطی بیشتر و جدید برای حمایت از رشد و رونق اقتصادی آمریکا ، استقبال می کنند .
بی شک اجرای سیاستهای انبساطی پولی بیشتر از سوی فدرال رزرو موجب افزایش فشارهای تورمی خواهد شد و این مساله به افزایش قیمت طلا کمک زیادی خواهد کرد .
بر این اساس قیمت هر اونس طلا در بازار نیویورک برای تحویل در ماه دسامبر نیز با ۱٫۷ درصد رشد به بیش از ۱۶۶۸٫۲۰ دلار رسیده است .
قیمت هر اونس پلاتین نیز در بازارهای بین المللی امروز با ۱٫۶ درصد رشد به بیش از ۱۵۶۰٫۵۰ دلار رسیده است . قیمت هر اونس نقره نیز با ۱٫۷ درصد رشد به بیش از ۳۰٫۳۴۵ دلار رسیده است .


RSS

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.