طنز/ آنها که باید تجهیزات دفاع شخصی داشته باشند

گردآوری شده توسط گروه تفریحات و سرگرمی خبرگزاری ممتازنیوز

طنز و کاریکاتور > طنز – پوریا عالمی در شرق نوشت:

رییس مرکز انتظامی پلیس پیشگیری نیروی انتظامی نحوه ارایه و توزیع تجهیزات دفاع‌شخصی را تشریح کرد. وی گفت: «تجهیزات دفاع‌شخصی، مثل شوکر و اسپری (و احتمالا اسلحه)، تنها به گروه‌های هدفی که در معرض تهدید می باشند، همچون طلافروشی‌ها، تعلق می‌گیرد.»

۱- از هر ۱۰نفر آدم دوروبر ما، تا حالا چندنفرشان در خیابان مورد تهدید قرار گرفته و مالباخته شده‌اند. پس ثابت شد ما شهروندان «گروه‌های هدف در معرض تهدید» هستیم.

۲- از طرفی از هر ۱۰نفر، ۹نفر در حال فروختن سکه‌های طلایشان برای دادن اجاره‌خانه، مهریه یا خرج دکتر می باشند. پس ثابت شد ما شهروندان همه «طلافروش» هستیم و ما طلافروش‌ها «در معرض تهدید» هستیم.

۳- از طرفی همه ما در خیابان رانندگی می‌کنیم و ممکن است از یکی سبقت بگیریم و او شاکی شود و بنگ. پس همه کسانی که سوار ماشین می‌شوند «در معرض تهدید» می باشند.

۴- همچنین همه ما یا نمی‌توانیم با ماشین‌های موجود ترمز کنیم و می‌افتیم تو دره یا نمی‌توانند با این ماشین‌ها ترمز کنند و می‌زنند به ما یا مثل اتوبوس‌های مونتاژی، می‌سوزیم و تمام. پس ثابت شد سوار و پیاده ندارد و همه «گروه هدف» هستیم.

۵- چه‌کسی یک چاه زپرتی بکند، چه بابک زنجانی باشد و بخواهد ایران‌زمین را کلا حفاری کند، این احتمال که خانه همسایه‌ها فروبریزد هست. پس ما «ریزش بالقوه» هستیم که با حفاری «ریخته بالفعل» می‌شویم و «در معرض تهدید» قرار می‌گیریم.

۶- همچنین از هر ۱۰کودک دوروبر ما، تا حالا چند‌نفرشان در خیابان و خانه مورد تهدید قرار گرفته‌ و کتک مفصلی خورده‌اند. پس ثابت شد کودکان نیز «گروه هدف» می باشند.

نتیجه:پس ثابت شد همه در معرض تهدید هستیم و باید تجهیزات دفاع‌شخصی داشته باشیم، چون همه در معرضیم.

۶۰۶۰

 


RSS
منبع:خبرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.