طنز/ تازهترین نتایج مدیریت کارشناسی ارشدی ۸سال قبل

گردآوری شده توسط گروه تفریحات و سرگرمی خبرگزاری ممتازنیوز

طنز و کاریکاتور > طنز – پوریا عالمی در شرق نوشت:

مشاور ارشد سازمان جهانی بهداشت گفت: «در اصفهان، در شیر مادرانی که در معرض هوای آلوده قرار گرفته‌اند، سرب، کادمیوم، آرسنیک و جیوه ملاحظه شده است.» (ایسنا)

با اعلام این خبر مردم تازه متوجه شدند که مدیریت در هشت‌سال قبل چقدر کارشناسی‌ارشد شده بوده است. اینطور که مشخص است سبب ازبین‌بردن نفت و گاز و معادن و صنایع و کشاورزی، جایگزینی آن منابع با مخازن و معادن تازه انسانی است. بر اساس این طرح با غنی‌کردن هوا (که مردم عادی به اشتباه به آن آلودگی می‌گویند) آدم‌ها بعد از هشت‌سال تبدیل به معدن می‌شوند. این طرح می‌تواند اقتصاد و صنعت جهان را بالا و پایین کند.

همین الان کشورهای صنعتی از ما می‌پرسند «جریان چیست کلک‌ها؟ آخه چطوری آدم‌رو تبدیل به معدن کردید؟» پاسخ اما فوق‌محرمانه است. چرا که آلودگی هوا به خودی خود آدم را تبدیل به معدن نمی‌کند. این مواد باید با اشعه فوق سری پ (که مردم عادی به اشتباه به آن پارازیت می‌گویند) روی بدن انسان- معدن، فناوری شود. تنها مساله کارشناسان این است که چطوری این مواد را از انسان- معدن استخراج کنند. یک راه استخراج از شیر مادران است اما متاسفانه تولید شیر مادر در کشور به میزان کافی وجود ندارد. کارشناسان در حال حاضر مشغول بررسی استخراج سرب و جیوه از مردان- به هر نحوی از انحا- می باشند. به‌استثنای مساله استخراج، تنها مشکل این طرح وجود آرسنیک در شیر مادران است.

آرسنیک دست بر قضا نوعی سم است که اگر اکسیده شود تبدیل به «مرگ‌موش» می‌شود. اما متاسفانه این سم به‌جای موش‌های فاضلاب، توسط نوزاد شیرخوار، خورده و حیف‌ومیل می‌شود. دانشمندان تلاش می‌کنند نفت‌خام و بنزین نیز از شیر مادران استخراج کنند. تولید زغال‌سنگ در آقایان نیز در دست بررسی است. به شهروندان پیشنهاد شده با کاوشگران معادن و مخازن همکاری کنند تا آنها را درست و به‌موقع کشف کنند.

۶۰۶۰

 


RSS
منبع:خبرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.