طنز/ تماشای تلویزیون برای زنان حرام شد!+خواهر و مادر تازه شهر قم

۲۵اردیبهشت،

اول

پایگاه خبری شبکه العالم، فتوای تازه یک وهابی عالم‌نما را منتشر کرد. یکی از سلفی‌های وهابی که بر روی صفحه تویتر، خود را «علامه ابوالبراء» می خواند، با صدور فتوایی اعلام کرد: روشن کردن کولر برای زن، در غیاب شوهر حرام است. این وهابی سعودی در توجیه این فتوا تاکید کرد: اقدام زن در روشن کردن کولر در غیاب شوهر، مساله ای بسیار خطرناک است و می تواند به رواج فحشا در جامعه بیانجامد. وی افزود: وقتی زنی در غیاب شوهر خود کولر خانه را روشن کند، ممکن است همسایه متوجه شود که زن در منزل است و به همین سبب مرتکب فحشا شود.
بعد از خبر: ما ضمن خوشحالی از وجود چنین اشخاصی برای انبساط خاطر و بالیدن به خودمان به خاطر دین درست و درمان و علمای محبوب و معقول در ادامه سایر فتاوای این علامه عجیب را که در روزهای آتی منتشر خواهد شد، منتشر می‌کنیم:(ضمن اینکه در فتوای توئیتری این بابا، نوع کولر (آبی یا گازی) مشخص نشده و لطفا در خصوص موارد بعدی نیز به نوع وسیله کاری نداشته باشید!)
۱٫ تماشای تلویزیون در غیاب شوهر، حرام است
ممکن است زن کانال‌هایی را تماشا کند که همسایه از آن کانال‌ها محروم باشد و برای تماشا به خانه زن بیاید و در غیاب شوهر فقط تلویزیون نگاه نکند و…
۲٫ بازکردن در یخچال در غیاب شوهر حرام است
از آنجا که فشار اقتصادی بدجوری همسایه را تحت فشار گذاشته، بازکردن در یخچال بدون حضور شوهر، ممکن است بودار شود و باقی ماجرا…
۳٫ اتوکردن در غیاب شوهر حرام است
این عمل ممکن است به سوختگی منجر شود و همسایه مطلع شود که زن در خانه بغلی بدون شوهر داشته اتو می‌کرده و سوخته و برای خاموش کردن به خانه آنها برود و …حرام است دیگر!
۴٫ نفس کشیدن زن بدون شوهر، اند حرام(End of Haraam) است (تکان خوردن هم شامل این حکم می‌شود)
از آنجا که ممکن است همسایه سرش را به دیوار خانه چسبانده باشد و از نفس کشیدن زن متوجه حضور بدون شوهر او در خانه شود و بعد هم نفس کشیدن زن با ناز و عشوه باشد و …
۵٫ داشتن همسایه حرام اندر حرام است
از آنجا که ممکن است به هر سببی زن در غیاب شوهر، اشتباهی دستش روی کنترل تلویزیون برود و یا در یخچال را باز کند و یا سهوا کولر را روشن کند و… آنوقت خر بیاور باقالی بار کن!
۶٫ کلا زن حرام است…
بدون شرح!
***
دوم
خبرگزاری فارس نوشت: در جریان آشنایی مسئولان شهری قم با مسئولان تایلندی مشخص شد استان آیوتایای تایلند بسیار متاثر از یک شخصیت مذهبی قمی بوده است و در جریان سفر مسئولان شهری قم به تایلند و مطرح شدن تاثیرپذیری فرهنگی آیوتایا از این شخصیت مذهبی قمی، خواهرخواندگی قم و آیوتایا به میان آمد و استاندار آیوتایا از شهردار قم خواست تا هفته فرهنگی قم را در این استان برپا کند.
بعد از خبر: با توجه به هدفگذاری دقیق مسئولان شهر قم و سپاس ویژه از حسن توجه به شهرهای بسیار خوب و موجه، خواهشمند است در خصوص موارد زیر نیز ضمن سفرهای کاملا اداری و گرفتن حق ماموریت، ملتی را از نگرانی در مورد هویت قمی و ملی خود دربیاورید. تاکید می‌شود که هویت قمی اینجا مدنظر است و نه هویت قومی! با تشکر از مسئولان شهری همیشه در صحنه که در شرایط حساس کنونی هم دست از خدمت بر نمی‌دارند و به فکر مردم و شناسنامه شهرشان می باشند.
بررسی مادرخواندگی شهر آنتالیا و برادرخواندگی پاتایا برای قم مقدس
همچنین پیشنهاد می‌شود مسئولان شهری شیراز و مشهد نیز از مسئولان شهر قم یادبگیرند و برای شناخت هویت قومی خود دست به کار شوند. شهرهای لاس وگلاس، پوکت، استانبول و دوبی نیز شهرهای پیشنهادی برای خدمت رسانی مسئولان به مردم پیشنها د می‌شود. در خصوص تفاوت‌های فرهنگی هم قبلا گویا هماهنگ شده!
***
خبر فوری: «احساس تکلیف» رد صلاحیت شد.
یک منبع بسیار آگاه در گفتگو با ما، ضمن تایید این مطلب خاطرنشان کرد: نامبرده به خاطر سوء استفاده از احساسات مردمی و استفاده از امکانات دولتی در تبلیغات زودهنگام و همچنین تشویش اذهان عمومی در خصوص سایر نامزدها، پیش از ظهر امروز به دلایل بالا و البته حضور در همه ستادهای انتخاباتی، رد صلاحیت شد. نامبرده در پرونده خود، سابقه کیفری سال‌ها تظاهر و خیانت دارد.
 

محسن حدادی

۶۰۶۰

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.