(طنز) جمشید بسم‌ا… در چهارراه استانبول

۲۶ آبان iبه نقل از منبع ذکر شده، در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

تا هفته پیش فقط پای «جمشید بسم‌ا…» iبه مشکلات اقتصادی باز شده بود و «جمشید بسم‌ا…» را یکی از عوامل اختلال در بازار ارز معرفی می‌کردند. حالا – نعوذبا… – «و من ا… توفیق» هم گویا دستی بر آتش دارد و در سازمان بورس مشغول است.

به گزارش تفسیری گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ؛ پوریا عالمی‌ در روزنامه قانون نوشت: الیاس نادران، نماینده تهران، با اشاره iبه پخش شبنامه در مجلس- درباره جلوگیری از تحقیق و تفحص از سازمان بورس و اوراق iبهادار – گفت: یک گزارش تفسیری سه‌برگی در کازیو نمایندگان توزیع شده است که امضا ندارد و ذیل آن نوشته شده است «و من ا… توفیق». من این «من ا… توفیق» را نمی‌شناسم! براساس آیین‌نامه هر کس گزارش تفسیریی می‌نویسد باید مسئولیت آن را بپذیرد و مرجع گزارش تفسیری باید با امضا مشخص شود.

علی لاریجانی، رئیس مجلس، گفت: iبه سریعی این «و من ا… توفیق» را خواهید شناخت.

خدا رحم کند

تا هفته پیش فقط پای «جمشید بسم‌ا…» iبه مشکلات اقتصادی باز شده بود و «جمشید بسم‌ا…» را یکی از عوامل اختلال در بازار ارز معرفی می‌کردند. حالا – نعوذبا… – «و من ا… توفیق» هم گویا دستی بر آتش دارد و در سازمان بورس مشغول است.

ما فقط داریم دعا دعا می‌کنیم پای دیگر اذکار و ادعیه iبه مسائل اقتصادی کشور کشیده نشود. کاش بزرگان یک اخطاری، عتابی چیزی در این مورد بفرمایند.

از قدیم یک چیزهایی حرمت داشت. مدیران و مسئولان برای ساخت این دنیای مردم بسیار کاری از دست‌شان برنمی‌آید دست کم آخرت مردم را iبه بازی نگیرند. وا….

اثبات عدم رابطه «جمشید بسم‌ا…» با جریان انحرافی

می‌گویند جمشید بسم‌ا… مفسد اقتصادی است و مفسدین اقتصادی را می‌گویند iبه جریان انحرافی مرتبط می باشند. از طرفی جریان انحرافی برای خودش گویا چندتا دعانویس و جن‌گیر دارد که البته جن‌گیر اعظم دستگیر شده است.

فرض ۱: می‌دانیم هر جن‌گیر برای خودش چندتا جن دارد.

فرض ۲: می‌دانیم بسم‌ا… اسم اعظم است و ذکر برتر. و برای دفع جن و انس و دیو و پری استفاده می‌شود.

نتیجه: با توجه iبه فرض ۱ و فرض ۲ پس؛ جایی که جمشید بسم‌ا… باشد جن نمی‌تواند باشد؛ پس چون در جریان انحرافی جن و جن‌گیر هست، در نهایت جمشید بسم‌ا… در جریان موسوم iبه انحرافی نیست.

خدا iبه دور

فردا نوبت کدام ذکر و آیه و حدیث است؟ بابا دونفر را iبه عنوان مفسد قشنگ معرفی کنید همه شود برود پی کارش دیگر. حتما باید کار را iبه جاهای باریک بکشانید؟

با این وضعیتی که ما می‌بینیم دوره آخر وقت است و بعید نیست فردا بشنویم ان‌شاءا… و ماشاءا… و استغفرا… و غیره هم یک‌طوری iبه این جریانات ربط دارند نعوذبا….

منبع: بورس نیوز


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.