طنز/ شبکه آش و آپارات در تلویزیون راه اندازی می‌شود

گردآوری شده توسط گروه تفریحات و سرگرمی خبرگزاری ممتازنیوز

طنز و کاریکاتور > طنز – سعید سلیمان‌پور ارومی در تهران امروز نوشت:

به میمنت و مبارکی بیست‌ویکمین شبکه تلویزیونی دیجیتال با نام «نسیم» در راه است. مسئولان فرموده‌اند حروف واژه «نسیم» به ترتیب از «نشاط»،«سرگرمی»،«یاد و خاطره» و «مسابقه» گرفته شده است.همچنین از مردم خواسته شده‌است که فیلم‌های خود را از جشن‌ها و عروسی‌های خویش(!)به این شبکه ارسال کنند تا به نام خودشان پخش شود!بنده نیز در راستای «هر ایرانی، یک شبکه» پیشنهاد راه‌اندازی شبکه‌های ذیل را دارم:

 

شبکه «چشم تر»:

به فیلم‌های ارسالی بینندگان اختصاص خواهد داشت که از مجالس ختم‌ خودشان گرفته‌اند.

«چشم تر» از واژه‌های: «چهلم،«شب هفت»، «مزار»،«ترحیم» و «روحش شاد!» گرفته شده‌است!

 

شبکه «بیستانه»:

این شبکه گلچینی از برنامه‌های«بیست» شبکه دیگر -به‌ویژه پیام‌های بازرگانی(!)آنها- خواهد بود.

 

شبکه «دمق»:

فعالیت این شبکه ورزشی با ساعات پخش محدود، به زمان‌هایی اختصاص دارد که تیم‌های ملی ما در مسابقات آسیایی و جهانی، مسابقات مهم دارند.این شبکه آنگونه که از حروف نامش پیداست، وظیفه دارد در این ساعات، مسابقات «دوی صحرانوردی»، «ماشین‌سواری» و «قایقرانی» پخش کند!

 

شبکه«تت»:

برگرفته از دو واژه «تماس» و «تلفن»است.در این شبکه، به‌طور شبانه‌روزی گزیده‌ای از بهترین تماس‌های تلفنی بینندگان برنامه‌های گوناگون از سال‌های دور تا سال‌های نزدیک پخش خواهد شد.(با تصاویر پس‌زمینه طبیعت بکر و زیبای ایران)

 

شبکه«آپارات»:

واژه «آپارات» بر گرفته از: «آگهی»،«پیام بازرگانی» «آگهی»، «رپرتاژ آگهی» ، «آگهی»و«تبلیغات» است.این شبکه ۲۴ ساعته با تبلیغات جذاب، جذب‌کننده بینندگان و مشتریان گرامی خواهد بود.

 

شبکه «تیک»:

برگرفته از واژه‌های «تکرار»، «یاد و خاطره» و «کرارا»(!) است.این شبکه با پخش مجدد سریال‌هایی که ماه پیش پخش شده‌اند، یاد و خاطره آنها را در دل بینندگان زنده خواهد کرد!

 

شبکه«ترافیک»:

در این شبکه که با همکاری راهنمایی و رانندگی راه‌اندازی خواهد شد، ۲۴ ساعته گزیده‌ای از جذاب‌ترین فیلم‌های دوربین‌های کنترل‌کننده ترافیک، برای بینندگان پخش خواهد شد.

 

شبکه «آش»:

«آش» برگرفته از دو واژه «افتتاح» و «شبکه» است و بیست و چهار ساعته افتتاحیه شبکه‌های تازه را به همراه توضیح مسئولان مربوطه به‌طور مستقیم پوشش خواهد داد!
۶۰۶۰

 


RSS
منبع:خبرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.