طنز/ ماشین سواری خاتمی، روحانی، احمدی نژاد و…

گردآوری شده توسط گروه تفریحات و سرگرمی خبرگزاری ممتازنیوز

طنز و کاریکاتور > طنز – شهرام شهیدی در اعتماد نوشت:

یک مشاور خانواده با بیان شرایط ازدواج آرمانی از زوجین خواست تا معیارهای صحیح انتخاب همسر و مهارت‌های زندگی را بیاموزند و سپس اقدام به ازدواج کنند و گفت: از روی شیوه رانندگی تا حد بسیاری می‌توان به شخصیت اشخاص پی برد. وی گفت: به طور مثال مردی که موقع رانندگی با سرعت می‌رود عجول است اگر به دیگران راه ندهد رقابت‌جو است. چنانچه تخلفاتی از قبیل پارک دوبله انجام دهد قانون‌شکن است و اگر خودروهای دیگر بوق زدند و او ناسزا گفت بددهن است. حالا ما هم می‌خواهیم از طریق دیدن وضعیت رانندگی اشخاص سیاسی، آنها را شناسایی کنیم

مردی که موقع رانندگی به چراغ قرمز اهمیت نمی‌دهد و برای خودش قیقاج می‌رود کوچک‌زاده است.

مردی که ترمز ماشین را زاید می‌داند و می‌گوید فرمان هم وسیله‌یی تجملی است و باید دل را به دریا زد حتما حسین شریعتمداری است.

مردی که حواسش هست وقتی سوار خودرویی شده بانوی غریبه‌یی سوار نشود و تاکسی را فقط وقتی که مردها سرنشینش می باشند سوار می‌شود صددرصد علی مطهری است.

مردی که موقع روشن کردن ماشین نیم ساعت آیینه را تنظیم می‌کند و ده دقیقه صندلی را تنظیم می‌کند و آب رادیاتور و روغن ماشین را چک می‌کند و باد لاستیک‌ها را کنترل می‌کند و مخزن آب شیشه‌پاک‌کن را پر می‌کند و لاستیک زاپاس را نگاه می‌کند نکند پنچر باشد و آخر سر هم زنگ می‌زند خانمش ببیند نکند امروز فرد نیست و با اینکه روز فرد است باز هم می‌گوید ریسک نکنیم بهتر است بیا با تاکسی برویم خود خود سید محمد خاتمی است.

مردی که پراید سوار است و فکر می‌کند سوار بنز شده و جوری لم می‌دهد که بقیه هم احساس کنند اوف چه ماشینی دارد احتمالا محمود احمدی‌نژاد است.

مردی که با چهارچرخ پنچر می‌راند و هرچه می‌گویند پنچر است می‌گوید تحریم‌ها که برداشته شود درست خواهد شد حسن روحانی است.

مردی که معاینه فنی نمی‌رود و می‌گوید من معاینه فنی را قبول دارم اما به آن اعتقاد ندارم و نیاز دارم اما لزومی در آن نمی‌بینم ابراهیم یزدی خواهد بود.

مردی که به دنده عقب بسیار علاقه دارد و دوست دارد مدام دنده عقب برود کسی نیست جز محمد غرضی.

مردی که به ماشین کروکی (با سقف جمع شونده) علاقه دارد و می‌گوید آدم باید موقع رانندگی هوای تازه بخورد و هوای تازه برای بهتر راندن مفید است ماشاءالله شمس‌الواعظین است.

خانمی که موقع رانندگی ماسک می‌زند و نفس عمیق نمی‌کشد و شیشه ماشین را پایین نمی‌دهد باید معصومه ابتکار باشد.

۶۰۶۰

 


RSS
منبع:خبرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.