طنز پردازان استانی مورد توجه قرار گیرند

یکشنبه ۸ مرداد – ۰۲:۵۴:۴۳ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس

سرپرست واحد آفرینش های ادبی حوزه هنری استان البرز، در آستانه جشنواره طنز مکتوب:

بزرگنمایی:  

سرپرست واحد آفرینش های ادبی حوزه هنری استان البرز گفت: استان البرز در زمینه طنز پردازی دارای هنرمندان صاحب نامی است که باید برای استفاده از تجارب آنها تعامل بیشتری برقرار شود.
به گزارش خبرگزاری ممتاز، خسرو عباسی سرپرست واحد آفرینش های ادبی حوزه هنری استان البرز با بیان این مطلب افزود: در استان البرز طنز تا کنون کارگاهی در زمینه آموزش طنز پردازی برگزار نشده که امیدوارم کارگاه های نقد آثار طنز که تا کنون مورد بی توجهی قرار گرفته برای علاقمندان به طنز پردازی برپا شود.
وی به پتانسیل استان البرز در زمینه طنز اشاره کرد و گفت: در این استان استعدادهای ادبی زیادی دیده می شود که علاقمند به کسب تجربه در زمینه طنزپردازی هستند و باید زمینه آموزش و هدایت این استعدادها را فراهم کرد.
عباسی اظهار کرد: طنز گاهی حساسیت هایی ایجاد  می کند که کمتر به آن پرداخته شده است و جای خالی پرداختن به مبانی طنزنویسی برای روی آوردن بیشتر جوانان به این مقوله وجود دارد.
وی به فرهنگ سازی در زمینه پذیرش طنز از سوی مخاطبان اشاره کرد و ادامه داد: ضرورت توجه به طنز کمتر از سوی مسئولان ما حس شده که باید به مرور به صورت امری جدی به آن پرداخته شود.
سرپرست واحد آفرینش های ادبی حوزه هنری استان البرز در ادامه گفت: برگزاری جشنواره طنز مکتوب قطعا به کسانی که دغدغه طنزپردازی دارند انگیزه می دهد و محک  زدن استعدادها در این جشنواره ها اتفاق می افتد، ضمن اینکه استفاده از تجارب بزرگان این فن و تبادل اطلاعات اتفاق خواهد افتاد.
لازم به ذکر است که طنز پردازان استان البرز با ۲۷ اثر در هفتمین جشنواره سراسری طنز مکتوب حضور دارند.
هفتمین جشنواره سراسری طنز مکتوب ۲۵ و ۲۶ شهریور ماه به همت دفتر طنز حوزه هنری در تهران برگزار خواهد شد.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۷۲۹۱۴۵۴۴۳۷۹۶


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.