طوفان مک لارن در راه است!+ تصاویر

۱۲م اسفند ،

در صورتی که برنامه تولید این خودرو مطابق تعداد ذکر شده باشد و تغییری در آن صورت نگیرد، مک لارن P1 خودرویی کمیاب‌تر از فراری انزو خواهد بود و مجموعه داران از هم اکنون خود را آماده خرید آن خواهند کرد!

ممتازنیوز: شرکت مک لارن مشخصات تازهترین محصول سوپر اسپرت خود به نام “P1  هیبرید” که در نمایشگاه خودرو ژنو ۲۰۲۲ به نمایش گذاشته خواهد شد را منتشر کرده است. موتور ۹۰۳ اسب بخاری این خودرو توانایی ثبت شتاب صفر تا ۱۰۰ در کمتر از ۳ ثانیه، رسیدن به سرعت ۲۰۰ کیلومتر در ساعت ظرف ۷ ثانیه و کسب سرعت ۳۰۰ کیلومتر در ساعت طی ۱۷ ثانیه را دارد. این در شرایطی است که بیشینه سرعت مک لارن P1 به ۳۵۰ کیلومتر در ساعت محدود شده است.

این خودرو از یک موتور بنزینی ۳٫۸ لیتری ۸ سیلندر خورجینی با توربو دوقلو به همراه یک موتور الکتریکی بهره می برد که توانایی تولید ۹۰۳ اسب بخار نیرو و ۶۶۴ پوندفوت گشتاور را دارد. نیروی قابل توجه موتور مک لارن P1 توسط یک جعبه دنده ۷ سرعته و از طریق چرخ‌های عقب به جاده منتقل می گردد. بنابر اعلام مقام‌های شرکت مک لارن، موتور الکتریکی این خودرو به تنهایی و با احتساب میانگین سرعت ۴۸ کیلومتر در ساعت از دامنه حرکت ۱۹ کیلومتری برخوردار است.

با توجه مشخصات ارائه شده از سوی شرکت مک لارن، خودرو P1 جانشین خلفی برای مدل F1  خواهد بود. مک لارن P1 خودرویی با تولید محدود بوده که تنها ۳۷۵ دستگاه از آن ساخته خواهد شد و قرار است از پاییز سال جاری میلادی عرضه آن با برچسب قیمت خیره کننده ۱٫۳ میلیون دلار آغاز شود. در صورتی که برنامه تولید این خودرو مطابق تعداد ذکر شده باشد و تغییری در آن صورت نگیرد، مک لارن P1خودرویی کمیاب‌تر از فراری انزو خواهد بود و مجموعه داران از هم اکنون خود را آماده خرید آن خواهند کرد!

منبع:زیست نیوز


..
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.