ظرفیتم بالاست / از صحبت های مدیرم دلگیر نمی شوم

۲۹م اسفند ،

علی ضیاء خطاب به صحبتهای مدیر شبکه ۳ گفت: من ظرفیتم بالاست و فقط در مقابل صحبت های شما خواهم خندید.

به گزارش خبرنگارممتازنیوز، در پنجمین روز از ماه مبارک رمضان ویژه برنامه “ماه عسل” که در این روزهای عرفانی و معنوی مهمان خانه‌های مردم است با صدای “بنیامین بهادری” از شبکه ۳ سیما  به روی انتن رفت.
“حیدر بنایی”(جانباز و مدیر مناسب سازی حمل و نقل کشور)، دکتر حسین صاحب کار (جانباز متخصص و جراح چشم) “مصطفی پر کره”(اولین ورزشکار جانباز در پاراالمپیک)از مهمانان شب قبل ماه عسل بود.
“حیدر بنایی”جانباز و مدیر مناسب سازی حمل ونقل کشور با حضور در برنامه ماه عسل گفت: هنگامی که فرمانده ستاد کمیته های انقلاب اسلامی بودم در سال ۱۳۶۰ توسط منافقین ترور شده و بعد از آن قطع نخاع شدم.
وی افزود:خودم را با شرایط وقف داده ام چرا که هدف بزگتری دارم.
بنایی در ادامه عنوان کرد: امروز جایی دیگر افطاری دعوت بودم که بدلیل حضور دراین برنامه آن افطاری را از دست دادم  و مجری خطاب به مهمان افزود: اگر افطاری مرغ می دهند به آنجا برویم.
دکتر حسین صاحب کار مهمان دیگر برنامه در ادامه گفت: در سال ۱۳۶۱در تنگه چزابه هنگامی که به دنبال دشمن بودیم روی مین هر دو پاهایم قطع شد.
مصطفی پر کره مهمان دیگر برنامه ماه عسل عنوان کرد: ما در این دنیا برای امتحان آمده ایم امیدوارم از این امتحان پیروز و سربلند بیرون بیایم.
وی ادامه داد: توان ما در همین حد بوده و از این به بعد پرچم به دست نسل جدید و جوانان ما است.
مجری برنامه در لحظات پایانی برنامه اعلام کرد: علی اصغر پورمحمدی مدیر شبکه سه در پشت صحنه این برنامه حضور پیدا کرده و هنگامی که علی ضیا خطاب به عوامل پشت صحنه برنامه گفت که چقدر زمان سریع می گذرد و برای صحبت وقت نداریم، پور محمدی به او گفت: اگر شما کم صحبت کنید وقت اندازه است و بعد ضیا گفت: من ظرفیت بالایی دارم و فقط در مقابل صحبتهای شما می خندم.
مجری برنامه با این جمله برنامه را پایان داد: امشب در جمع اشخاصی بودیم که از جانشان قبل بودند.
ماه عسل ویژه برنامه ای است که در ایام ماه مبارک رمضان هرشب ساعت ۱۹:۱۵ از شبکه سه سیما با اجرای سید علی ضیاء و تهیه کنندگی مجید یوسفی پخش می شود./ی۲


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.