ظرفیت ترافیکی میدان آزادی در آستانه مهر ماه افزایش یافت

اردیبهشت ۱۴۰۳

شهردار منطقه ۹ از افزایش ظرفیت ترافیکی میدان آزادی در آستانه مهر ماه سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران حسین سلطانی با اعلام این خبر گفت: افزایش ظرفیت ترافیکی میدان آزادی در غالب تعویض معبر، اصلاح هندسی و ایجاد راست گرد اجرایی شد.

وی ادامه داد: تعریف پیاده رو، ضلع شمال غرب و همچنین اصلاح هندسی دوربرگردان جنوب بزرگراه سعیدی و ایجاد راست گرد ابتدای جناح در ضلع شمال میدان آزادی در دستور کار قرار گرفت.

سلطانی با بیان این که در مهرماه به طور معمول افزایش درصدی ترافیک خواهیم داشت گفت: در مهر ماه به طور معمول شاهد افزایش ۲۰ تا ۳۰ درصدی ترافیک خواهیم بود و در نشست های منظم با پلیس راهور وضعیت ترافیکی محورهای ارتباطی در این بخش از پایتخت بررسی شده و تمهیدات ترافیکی در راستای کاهش بار و سهولت تردد اتخاذ شده است.

وی اضافه کرد: بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته و به منظور ایجاد زمینه تحصیل مناسب برای دانش آموزان مدارس سطح منطقه توسط این شهرداری تحت پوشش اجرای طرح های بازسازی و بهسازی قرار گرفته و ساماندهی تمامی معابر و خیابان های منتهی به مدارس سطح محدوده تا آغاز مهر ماه ادامه دارد.

شهردار منطقه ۹ در پایان با تاکید بر همکاری همه شهروندان برای پیشگیری از بروز مشکلات اظهار داشت: امیدواریم شهروندان و به ویژه دانش آموزان در آغازین روزهای مهر ماه تا حد امکان از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنند./


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.