ظرفیت های خودروسازی در اصفهان

گردآوری توسط گروه خودرو ممتازنیوز

 ظرفیت های خودروسازی در اصفهان

ظرفیت های خودروسازی در اصفهان

پرشین خودرو: استان اصفهان بهترین مکان برای ایجاد سایت و راه اندازی خطوط تولید قوای محرکه و سیستم تعلیق خودروهای جدید است و با توجه به توانمند و پتانسیل هایی که دارد می تواند، حرکتی پرشتاب در توسعه زیرساخت های صنعت خودرو داشته باشد.

به گزارش ممتازنیوز، حمیدرضا فولادگر پس از بازدید از سالن نقش جهان نمایشگاه خودرو اصفهان که به طور کامل به گروه صنعتی ایران خودرو اختصاص یافته، اظهار کرد: تمام زیر ساخت های لازم و دانش فنی و سرمایه گذاری علاقه مندان برای راه اندازی مجموعه های خودرو در این استان فراهم شده است.
وی تاکید کرد: راه اندازی مجموعه های خودرو در اصفهان سایر استان های کشور باید با محوریت بخش خصوصی صورت گیرد و دولت تنها استراتژی ها را تعیین کند.
نماینده مردم اصفهان با اشاره به اینکه این استان منطقه ای محروم نیست که صنایع به خاطر توسعه یا محرومیت زدائی در آن ایجاد شود، افزود: تاکیدی بر ایجاد خطوط تولید یا مونتاژ خودرو در اصفهان وجود ندارد، بلکه الگوهای مختلفی را می توان برای توسعه صنعت خودرو در این استان طراحی و اجرا کرد.
وی با بیان اینکه استان اصفهان با توجه به سابقه صنعتی خود باید در صنایع «های تک» سرمایه گذری کند، افزود: با توجه به زمینه فراهم آمده برای همکاری دوباره خودروسازان با شرکای خارجی و پیش بینی تولید خودروهای جدید، به عنوان مثال می توان برنامه ریزی کرد تا فرآیند تولید بخش هایی از خودروهای جدید مانند موتور، گیربکس و … در این استان تولید شود.
رئیس کمیسیون اصل ۴۴ مجلس شواری اسلامی با اشاره به واگذاری ایران خودرو سمنان به بخش خصوصی گفت: اقدام ایران خودرو در راستای واگذاری کارخانه های خودرو سازی به بخش خصوصی گام مثبتی بود که ما از آن حمایت می کنیم و می تواند الگویی برای سایر واگذاری ها نیز باشد.


پرشین خودرو |
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.