ظریف برای پاسخ به سئوال‌های ۹۹ نماینده به مجلس فراخوانده شد

ایران > قانونگذاری– ممتازنیوز:
وزیر امور خارجه روز یکشنبه با حضور در جلسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی پاسخگوی سوالات ۹۹ نماینده مجلس خواهد بود.

سوال ۹۹ نماینده مجلس شورای اسلامی از وزیر امور خارجه در دستور کار این هفته کمیسیون امنیت ملی قرار دارد.

بر این اساس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی روز یکشنبه از ظریف وزیر امورخارجه دعوت کرده تا پاسخگوی سوال ۹۹ نماینده مجلس در موضوعات مختلف باشند.

ایرج ندیمی نماینده لاهیجان و سیاهکل، حسینعلی شهریاری نماینده زاهدان، ابراهیم آقامحمدی نماینده خرم‌آباد، علی‌اکبر آقایی نماینده سلماس و فرهاد بشیری نماینده پاکدشت از جمله نمایندگانی می باشند که سوال آنان از ظریف در کمیسیون امنیت ملی مطرح خواهد شد.

همچنین سوال مشترک جواد کریمی‌قدوسی، بهرام بیرانوند، احمد آریایی‌نژاد، ابوالقاسم جراره و حبیب آقاجری به ترتیب نمایندگان مشهد، بروجرد، ملایر،‌بندرعباس و بندرماهشهر در نوبت رسیدگی در کمیسیون قرار دارند.

سه سوال دیگر از ظریف به ترتیب با امضاهای ۵۴ نماینده، ۲۳ نماینده و ۱۲ نماینده نیز از جمله سوالاتی است که ظریف با حضور در جلسه روز یکشنبه کمیسیون باید پاسخگوی آنها باشد.

به گزارش مهر، پیش از این خبرهای مبنی بر جمع آوری امضا برای سوال از وزیر خارجه به سبب اظهارات مبهم وی درخصوص به رسمیت یا نشناختن اسراییل و همچنین سبب لغو سفر هیات نظامی کره شمالی به ایران با ممانعت آمریکا انتشار یافته است و به نظر می رسد فراخوانی وزیر به کمیسیون در هفته جاری به دنبال تنظیم این سوالات از وی باشد.


RSS
منبع:همشهری
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.