عابدزاده: اگر ایران بودم حتما به مناطق زلزله‌زده می‌رفتم/ پیشنهاد تیم ملی آمریکا شایعه است

به گزارش خبرآنلاین؛ عقاب آسیا همچنان در تیم لوس‌آنجلس بلوز حضور دارد. او در گفت‌وگوی قبلی خود با خبرآنلاین گفته بود که دیداری چند دقیقه‌ای با یورگن کلینزمن در آمریکا داشته اما با او در مورد فرزند کلینزمن که شاگردش است صحبت کرده. او وقتی می‌شنود که در ایران شایعه شده پیشنهاد مربیگری در تیم ملی آمریکا را دارد، تعجب می‌کند.

*اخیرا در ایران شایعه شده که از تیم ملی آمریکا پیشنهاد مربیگری دارید؟

من فقط سه چهار دقیقه با کلینزمن صحبت کردم. بعد از آن هم اصلا او را ندیدیم. نمی‌دانم در اردوی تیم ملی است یا نه. فقط می‌دانم بچه‌هایش رفته‌اند اروپا و قرار است برگردند و دوباره با پسر او کار کنم. پیشنهاد حضور در تیم ملی آمریکا اصلا صحت ندارد. تعجب می‌کنم که این اخبار را چه کسی به خبرنگاران می‌دهد.

*شنیده‌ای در آذربایجان شرقی زلزله آمده؟

من به خانواده قربانیان این زلزله تسلیت می‌گویم. وقتی خبر را شنیدم خیلی ناراحت شدم. واقعا دردناک است. امیدوارم مسئولان به فکر این‌ها باشند.

*موقعی که زلزله بم آمد، شما بلافاصله به این شهر رفتی. اگر الان ایران بودی به آذربایجان شرقی می‌رفتی؟

قطعا اگر ایران بودم الان توی آن مناطق زلزله‌زده بودم. موقعی که در بم زلزله آمد خیلی ناراحت بودم. یک سری وسایلی که تهیه کردم را داخل خودرو بلیزرم گذاشتم و رفتم آنجا. وظیفه خودم می‌دانستم که بروم. آنجا هم کمک‌ها را ارائه کردم، هم این‌که کنار مردم مصیبت‌دیده بودم. از نظر روحی سعی می‌کردم کمک کنم به آن‌ها. وظیفه خودم می‌دانستم و اگر الان هم ایران بودم به مناطق زلزله زده می‌رفتم. حتی الان هم که آمریکا هستم دلم پیش این مردم است. البته قطعا ورزشکاران با معرفتی داریم که این کارها را انجام خواهند داد. از همه آن‌ها تقاضا می‌کنم که به عنوان یک فرد کوچک جامعه، دست به دست هم بدهند و ثابت کنند جامعه ورزش از مردم جدا نیست. مردم از قهرمانان حمایت می‌کنند و ورزشکاران با حمایت آن‌ها معروف و قهرمان می‌شوند. این هم وظیفه جامعه ورزش است که از نظر مادی و معنوی به زلزله زدگان کمک کنند.

۴۳ ۴۳

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.