عابدینی: در تقابل با احساساتم قرار دارم

۱۴فروردین۱۳،

امیر عابدینی در مورد دیدار مقابل پرسپولیس در مرحله نیمه نهایی جام حذفی گفت: بازی خیلی حساسی را در پیش داریم. برخی غیر فوتبالی که زیبایی‌های این ورزش را نمی‌شناسند این بازی را با اعمالشان حساس‌تر کرده‌اند. برای پرسپولیس این مسابقه جنبه حیاتی دارد و از حساس‌ هم بالاتر است. پرسپولیس اگر در جام حذفی به نتیجه نگیرد ناکام‌ترین تیم کشور در سالی که گذشت لقب می‌گیرد و به همین خاطر فردا با تمام توان در میدان حضور پیدا می‌کند.

به گزارش فارس ، وی افزود: سال جدید را با شکست آغاز کردیم و نتوانستیم کام هوادارانمان را شیرین کنیم می‌خواهیم در دیدار فردا پیروز شویم تا حداقل نائب قهرمانی‌مان را در جام حذفی قطعی کنیم. من پرسپولیس را به خوبی می‌شناسم و به نوعی با آرمان‌هایم تقابل دارند. فردا به مصاف تیم می‌رویم که دوست داشتم همیشه موفق باشد و نام بزرگ و برند آن پایدار بماند.

مدیرعامل داماش عنوان کرد: داماش اکنون خانه من است. تیممان شرایط بسیار خوبی دارد و فکر می کنم پرسپولیس کار بسیار سختی را در این دیدار داشته باشد. البته کار ما هم بسیار سخت است اما امیدوارم به موفقیت برسیم.

عابدینی خاطر نشان کرد: در تقابل احساسی سختی قرار دارم. در بازی منچستر و رئال زیبایی فوتبال را دیدید. رونالدو وقتی به منچستر گل زد در حالی که شادمان بود چون استادش فرگوسن ناراحت بود خوشحالی خود را پنهان کرد. در شرایطی هستم که از باخت پرسپولیس خوشحال نمی‌شوم اما در صورت پیروزی تیمم نمی‌توانم خوشحال نباشم. امیدوارم بازی خوبی رقم بخورد.

مدیرعامل داماش در مورد اینکه چه کسانی سبب حساسیت‌های این مسابقه شده‌اند اظهار داشت: منظورم اشخاصی که در فوتبال حضور نداشته و با پا آن هم با کفش پا روی فرش فوتبال گذاشته‌اند. آنها بااعمالشان ایجاد شائبه می‌کنند و صحبت‌هایی اعلام می‌کنند که دهان به دهان می‌چرخد. دلیل این موضوع این است که با زور وارد فوتبال شده‌اند و مطالبی را عنوان می‌کنند که کاسبی غیرمتعارف است. کاسبی ارزش دارد که حق و حقوق مردم را در آن بشناسید. کسی که حق مردم را حق خودش می‌داند و انصاف را رعایت می‌کند این کار را در فوتبال هم انجام خواهد داد والا ایجاد مشکل می‌کند.

عابدینی در مورد اینکه فردا افشین ناظمی روی نیمکت داماش می‌نشیند عنوان کرد: تا زمانی که من حضور دارم ناظمی سرمربی داماش است مگر اینکه نتواند نتایج خوبی کسب کند. به جوانان باید فرصت داد. بحث دیگری که لازم است انجام دهم در مورد نامه‌ای است که به هیئت فوتبال استان دادم و در آن کاملا مشخص کردم اگر کسی مدعی مالکیت باشگاه است، باید به قیودی که در قرارداد وجود دارد عمل کند.

وی در مورد مسائلی که قویدل در مورد مالکیت باشگاه داماش مطرح کرده است، افزود: تا کنون ۹۱ درصد از فصل را پشت سر گذاشتیم و باید حدود ۷۱ درصد از قراردادها پرداخت شود. اعلام کردیم خودشان نماینده‌ای اختیار کنند تا این پول‌ها پرداخت شود. تاکنون تنها ۳۰ تا ۴۰ درصد از قرارداد بازیکنان پرداخت شده است. اگر آقایان به تعهدشان عمل کنند من بعد از تعطیلات خدمت مقامات قضایی می‌روم اعلام می کنم که آقایان می‌توانند مالکیت تیم را به عهده بگیرند. این موضوعات را مسئولان هیئت استان به آقایان اعلام کردند و قرار شد جلسه‌ای را با حضور یکدیگر برگزار کنیم که قبل از جلسه تماس گرفتند و این دیدار را کنسل کردند.

عابدینی تأکید کرد: هیئت استان کیله مکاتبات آقایان را در ادامه غیر قانونی اعلام کرد و بعد از آن هر حرف و حدیثی که اعلام کردند خلاف است. ۲۷ اسفند نامه ای به مقامات قضایی دادم و درخواست فسخ قرارداد و رسیدگی به شکایت را داده‌ام و اکنون به عنوان فروشنده و کسی که از طرف مقامات قضایی ماموریت دارد تا آخر انتقال باشگاه کار را زیر نظر داشته باشد مسئله را دنبال خواهم کرد. هیچ ادعایی به ماندن ندارم و تنها برای روشن شدن اذهان عمومی حفظ حریم باشگاه کار ها را دنبال می کنم.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.