عابد‌زاده: این حرکات را از پدرم آموخته‌ام

دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اگر حرکاتم درون دروازه شبیه پدرم است دلیلش این دلیل است که همه چیز را از او یاد گرفته‌ام.

 

امیر عابد‌زاده درباره حضورش در بازی دوستانه پرسپولیس برابر نیروی زمینی به فارس گفت: این اولین حضور من با لباس پرسپولیس در یک دیدار غیررسمی بود اما انگیزه لازم را برای درخشش داشتم. بازی خوبی انجام دادیم و کادرفنی به دنبال محک زدن بازیکنان بود. حریف هم بسیار جنگنده و با انگیزه بالا بازی می‌کرد اما ما در نهایت ۳ بر ۲ پیروز شدیم.

وی در خصوص حرکاتش درون دروازه پرسپولیس که شبیه پدرش احمد‌رضا عابد‌زاده بود، عنوان کرد: این حرکات را از پدرم یاد گرفتم. پدرم الگوی من است و امیدوارم بتوانم مانند او به پرسپولیس خدمت کنم. از پدرم چیز‌های زیادی یاد گرفتم و سعی خواهم کرد آنها را به خوبی پیاده کنم.

عابد‌زاده در مورد تشویقش گفت: مردم همیشه به من و پدرم لطف داشتند و خیلی خوشحالم که دل آنها را شاد کردم. کار خاصی نکردم و فقط وظیفه‌ام را انجام دادم.

 

دروازه‌بان پیشین تیم لوس‌آنجلس بلوز آمریکا درباره رفع مشکلش با مسئولان این باشگاه تاکید کرد: مسئولان باشگاه پرسپولیس در تلاش هستند این مشکل حل شود. امیدوارم هرچه زودتر این اتفاق بیفتد تا با خیال راحت در خدمت پرسپولیس باشم.

پایگاه خبری تحلیلی سیاستنامه | RSS

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.