“عادات ورزشی” که بلای جانتان می شوند

اردیبهشت ۱۴۰۳
ممتاز نیوز: پزشکان به اشخاصی که به انجام فعالیت های ورزشی علاقه مند می باشند پیشنهاد می کنند تا عادات ورزشی بد را در وجود خود نهادینه نکنند زیرا می تواند سبب خطرات سلامتی جدی برای آنان شود.
به گزارش ممتاز نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران؛ براساس تازهترین پژوهش های انجام شده فعالیت های ورزشی مانند دویدن به مدت طولانی می تواند سبب تقویت عضلات در ناحیه پاها شود ولی برای سلامت بیشتر و تقویت تمامی ماهیچه های بدن لازم است تا اشخاص علاوه بر انجام ورزش های افقی ورزش های عمودی نیز انجام دهند و به نحوی تمام اعضای بدن خود را درگیر ورزش نمایند.

گفتنی است انجام تمرینات ورزشی بسیار شدید و فشرده در یک بازه زمانی طولانی می تواند سبب بیماری در عوض سلامت و تناسب اندام شود پزشکان پیشنهاد می کنند تا در حین انجام دوره های ورزشی فرد استراحت کافی نیز داشته باشد.

بررسی ها نشان می دهند نوشابه های ورزشی که اغلب اشخاص حین ورزش کردن با خود حمل می کنند می تواند یک عامل خطرساز برای ابتلا به بیماری دیابت در آنها شود، پزشکان نوشیدن آب ساده و یا مخلوط و آب لیمو بدون شکر را به ورزشکاران پیشنهاد می کنند.

از جمله عادات ورزشی نامناسب دیگر انجام تمرین های ورزشی مشابه به مدت طولانی است که به سبب ایجاد مقاومت در بدن در مقابل آنها دیگر هیچ تاثیر خاصی بر سلامت بدن نمی گذارد و حتی می تواند زیان بار باشد، پزشکان پیشنهاد می اکید می کنند تا اشخاص از ورزش های متنوعی برای سلامت بدن بهره بگیرند./ح

health Rss :salamatnews.com
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.