عارف: روحانی کابینه مناسبی معرفی کرده و امیدوارم مجلس رای بالایی بدهد

ایران > سیاست – همشهری آنلاین:
محمدرضا عارف با اظهار امیدواری نسبت به این مساله که مجلس رای بالایی به کابینه پیشنهادی رییس جمهور بدهد، گفت: آقای روحانی بسیار زحمت کشیده‌اند و کابینه‌ی مناسبی را معرفی کردند، رای اعتماد بالای مجلس به کابینه‌ بعدی اجازه می‌دهد وزرا متقدرانه‌تر مشغول به کار شوند.

ایسنا نوشت: محمدرضا عارف که در حاشیه ضیافت افطار سازمان دانشجویی حزب اسلامی کار سخن می‌گفت، با تاکید بر نقش کلیدی وزیر علوم در تصمیم‌گیری برای بهبود شرایط دانشجویان، افزود: شخص وزیر علوم در سیاست‌گذاری‌ها و تصمیم‌گیری‌ها نقش ضروریی ایفا می‌کند. آقای دکتر میلی منفرد تجربه بسیار بالایی دارند و انسان بسیار توانایی می باشند، امیدوارم در مجلس رای بالایی کسب کنند.

در بخشی از این ضیافت، علیرضا علوی تبار طی سخنانی گفت: تصور بر این است که راه رفتن به سمت دموکراسی از دو طرف انجام می‌گیرد راه نخست بهبودخواهی‌ها و راه دوم جنبش اجتماعی است.

این استاد دانشگاه با اشاره به منش روسای جمهور‌ قبل در این بخش افزود: در دوران آقای هاشمی بهبودخواهی حکومتی بدون جنبش اجتماعی بود و در دوران آقای خاتمی عکس این اتفاق رخ داد.

وی ادامه داد: اگر این دو عامل با همدیگر جمع شود، ما می‌توانیم امیدوار باشیم که به سمت دموکراسی می‌رویم.

علوی‌تبار در پایان با تاکید بر این‌که «جنبش اجتماعی به معنی شورش اجتماعی نیست» گفت: مردم نباید انتظار داشته باشند که دولت و کسانی که در دولت می باشند مثل جنبش اجتماعی عمل کنند. به امید خدا در سال‌های آینده شاهد روزهای بهتری خواهیم بود.

مراسم ضیافت افطار سازمان دانشجویی حزب اسلامی کار با حضور محمدرضا عارف، فائزه هاشمی، سهیلا جلودارزاده، حسین کمالی، ابراهیم یزدی، دکتر توسلی، علی‌رضا علوی‌تبار، اعظم طالقانی و فعالان دانشجویی سیاسی تهران و شهرستان‌ها برگزار شد.


RSS
منبع:همشهری
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.