عارف: مردم فردی را انتخاب کنند که قرابت نزدیک‌تری با گفتمان اصلاح‌طلبی دارد

۲۴اردیبهشت،

DSC_8690.jpg

معاون اول دولت هشتم با تاکید بر اینکه “راه برون‌رفت از معضلات فعلی کشور، اصلاحات است”، گفت: در انتخابات پیش رو کسانی می‌توانند گفتمان اصلاح‌طلبی را نمایندگی کنند که در سابقه فعالیت‌هایشان نفس این گفتمان را نفی نکرده باشند که البته در بین اشخاصی که اعلام کاندیداتوری کرده‌اند چنین شخصیت‌هایی دیده می‌شود.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، محمدرضا عارف در دیدار اعضای هسته مرکزی پویش امید، ضمن تقدیر از تلاش‌های اعضای پویش امید در سراسر کشور، بر ضرورت استمرار فعالیت‌های آنها تاکید کرد.

وی با اشاره به دستاوردهای فعالیت این مجموعه طی چند ماه اخیر، خطاب به آنها اظهار کرد: با کمک شما دانشجویان و جوانان توانستیم در دانشگاه‌ها روحیه بی‌انگیزگی و بی‌تفاوتی را در همین مدت کوتاه برطرف کنیم که این دستاورد بزرگی است و باید این روند ادامه یابد.

عارف با اشاره به برنامه‌های جوانان عضو فعال در ستاد پویش امید تاکید کرد: دستاوردهای خوبی به دست آورده‌اید. باید این حرکت‌ ادامه پیدا کند، چراکه دانشگاه‌ها از پتانسیل اجتماعی بسیار بالایی برخوردار است و باید فعالیت‌های آغاز شده با تاکید بر اهداف بلندمدت دنبال شود. پیشنهاد من به شما عزیزان این است که لحظه‌ای در ادامه راهی که آغاز کرده‌اید، تردید نکنید.

این کاندیدای احتمالی انتخابات ریاست جمهوری ادامه داد: فضایی که در دانشگاه‌ها و بین دانشجویان دیده می‌شد، بیشتر فضای قهر بود نه فضای عناد. از این رو باید با یک نگاه بلندمدت و فرآیندی، فعالیت‌های این مجموعه ادامه یابد تا با انگیزه‌بخشی به جوانان و بویژه دانشجویان، شبکه گسترده‌ای از جوانان علاقه‌مند به فعالیت‌های اجتماعی و سیاسی را تشکیل داد.

این عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با انتقاد از بعضی برخوردهای نادرست با دانشجویان، بر ضرورت تعمیق گفتمان اصلاح‌طلبی تاکید کرد و گفت: اگر بخواهیم روند نامطلوب فعلی متوقف شود، راهی جز اصلاحات نداریم و همه حامیان اصلاح‌طلبی در فرصت کم باقی مانده تا برگزاری انتخابات باید تلاش کنند و ضمن آگاه کردن مردم فهیم کشورمان به سناریوهای مختلف پیش رو در امر انتخابات کسی را انتخاب کنند که قرابت نزدیک‌تری با گفتمان اصلاح‌طلبی داشته باشد و بتواند پاسخگوی خواسته‌های به حق مردم عزیزمان باشد و مسیر پیشرفت و تعالی کشور را دنبال کند.

عارف در ادامه صحبتهای خود، از تعیین سازوکار ستاد انتخاباتی‌اش طی روزهای آتی خبر داد.

بر اساس این گزارش، در این دیدار اعضای هسته مرکزی پویش امید گزارشی از روند فعالیت‌هایشان ارائه کردند.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.